comunicat de presa
La finalul campaniei Black Friday 2020, Mobexpert, cel mai mare producător și retailer de mobilă din România, a înregistrat peste 26.000 de comenzi, o creștere de 75% a traficului online, comparativ cu anul trecut și aproape 100.000 de produse vândute.
Prima zi de Black Friday online: vânzări record cu 60% mai mari față de 2019. Mobila românească în top
Încă din prima zi de Black Friday, vânzările online au atins valori record - cu 60% mai mari față de aceeași zi a anului trecut. Românii au fost nerăbdători să-și cumpere birouri, scaune de birou, mese extensibile, comode sau canapele extensibile. Aceștia continuă să încurajeze producătorii locali, astfel că gamele de mobilă fabricată în România s-au numărat printre preferate. Au reprezentat 30% din totalul vânzărilor online, dublu comparativ cu 2019.
Topul produselor vândute de Black Friday
Anul acesta, românii au profitat de ofertele avantajoase pentru a achiziționa piese dedicate confortului cum ar fi canapele, paturi, saltele, covoare. Surpriza de anul acesta a fost numărul impresionant de produse de Crăciun, mobilier și accesorii pentru masă, regăsite atât în coșurile online, cât și cele offline, semn că românii se pregătesc să facă sărbătorile acasă.
-
Online s-au vândut peste 45.900 de produse, de două ori mai mult față de anul trecut. Printre cele mai vândute s-au numărat 2.200 de scaune pentru dining, peste 2.000 de globuri de Craciun, 1.800 de covoare și peste 1.700 de Canapele.
-
Din showroomurile Mobexpert direct în casele clienților au ajuns peste 15.000 de decorațiuni, peste 4.000 de produse de mobilier de dimensiuni mici, peste 3.000 de dormitoare, peste 2.000 de canapele și fotolii.
Mai mult de 26.000 de comenzi înregistrate atât online, cât și în showroomuri
Românii au arătat un apetit ridicat pentru produsele de mobilă și decorațiuni, astfel că la finalul celor 10 zile de campanie, aceștia au plasat peste 26.000 de comenzi care au însumat aproape 100.000 de produse. Cea mai complexă comandă online a inclus peste 90 de produse, pe când din showroom s-au înregistrat comenzi cu peste 500 de produse unde au predominat articolele de Crăciun.
Cel mai scump produs achiziționat de pe mobexpert.ro a fost un colțar de piele cu 3 reclinere acționate electric și consolă cu spațiu pentru depozitare, în valoare de 18.323 lei, preț de Black Friday. Pe de altă parte, cea mai scumpă achiziție din showroom a fost o bucătărie în valoare de 29.200 lei.
Vânzările online au crescut cu 75% comparativ cu 2019
Comparativ cu anul trecut, traficul a crescut cu 40% pe mobexpert.ro, unde utilizatorii au avut parte de o experiență de cumpărare îmbunătățită. Cu ajutorul funcțiilor AR (Augmented Reality) și 3D, aceștia au putut vedea produsele direct la ei acasă cu ajutorul unui device mobil. Toate aceste beneficii au adus producătorului de mobilă vânzări cu 75% mai mari față de 2019.
Oamenii nu au ezitat însă să viziteze și showroomurile Mobexpert. Cea mai mare comandă din showroom a depășit 60.000 lei, la fel și online.
„A fost o campanie, așa cum ne așteptam, cu mult focus în zona online și cu mai puțin trafic în magazine. Decorațiunile de Crăciun și produsele pentru masa de Crăciun s-au comandat în număr foarte mare anul acesta față de anul trecut, la fel și mobilierul românesc. Este clar că tendința se păstrează în ceea ce privește sărbătorile acasă, probabil că acest Crăciun va fi acasă. Acum, facem tot efortul să livrăm cât mai multe dintre comenzile de Black Friday pentru ca ne dorim să avem clienți fericiți de Crăciun, acasă.” spune Adelina Badea, CEO Mobexpert.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate