comunicat de presa
Având în vedere că atât călătoriile și reuniunile numeroase de familie nu mai sunt o opțiune pentru mulți, campania are ca scop să arate că lucrurile pot fi făcute diferit, atât timp cât menții viu spiritul sărbătorilor și îți creezi noi tradiții. Colecția este disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate, la nivel global, din decembrie 2020.
Set-up-ul campaniei a fost realizat în intimitatea caselor celor care s-au alăturat acestui demers, iar printre ei se numără:
-
Candace Reels: feministă intersecțională, susținătoare a iubirii de sine, și fondatoare a Female Collective, fotografiată în Los Angeles, SUA de Lowfield - Sarah Barlow și Stephen Schofield.
-
Renée Stewart: Dansatoare, profesoară de yoga și meditație, fotografiată în Londra, Regatul Unit, de fotograful Dean Martindale.
-
Adam Kenworthy: bucătar, creator de conținut, susținător al sustenabilității și al practicii mindfulness, fotografiat în New York, SUA de Lowfield.
-
Ty Ogunkoya, Billie Brown & Tayo Ogunkoya: Antreprenor și model, Ty, vlogger, Billie și fiul lor de doi ani, Tayo, fotografiați în Kent, Regatul Unit de fotograful Dean Martindale.
„Noua mea tradiție din acest an este să aleg să petrec vacanța cu prietenii.”, a spus Candace Reels. „Este atât de important să îți petreci în mod conștient timpul cu oameni care te fac să te simți bine și care îți ridică moralul. Prietenii mei sunt extrem de importanți pentru mine - aș spune că fac parte din familie. Timpul nostru este prețios. Ar trebui să-l petrecem cu oamenii pe care îi iubim și să profităm la maximum de fiecare zi, fiecare minut, fiecare moment. ”
Colecția Holiday 2020 TOMMY HILFIGER include o gamă de stiluri festive și confortabile. Îmbrăcămintea party pentru femei include setul de pantaloni cu blazer, culoarea gri, cu imprimeu TH monogram.
Campania Holiday 2020 TOMMY HILFIGER este un pas nou în călătoria continuă a lui Tommy Hilfiger de a redefini modul în care ar trebui să fie arătată moda, sărbătorind și prezentând cu mândrie oameni dintr-o varietate de medii, cu dimensiuni, vârste, expresii de gen și etnii diferite.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate