Comunicat de presă
Lanțul de saloane GETTS a lansat un magazin online, în care se regăsesc peste 750 produse de la branduri de top din domeniul beauty, utilizate în mare parte exclusiv în saloane, de către profesioniști. Astfel, GETTS își dorește să ajungă mai aproape de clienți, oferindu-le consultanță în îngrijire și în afara salonului. Mai mult, magazinul online oferă un serviciu de fidelizare, punctele obținute la fiecare achiziție putând fi folosite ulterior pentru plata serviciilor din saloanele lanțului.
GETT’S a lansat primul shop online din domeniul înfrumusețării ce îmbină experiența offline cu cea online. Clienții pot achiziționa produse de îngrijire și înfrumusețare din vastul portofoliu de branduri profesionale. Astfel, printre acestea se numără produse pentru îngrijirea tenului, părului, manichiură, inclusiv ustensile, de la branduri precum de la Kerastase, LOreal, Wella, Fudge, Skeyndor, IBD, ClubMan, Barber Mind, SEB Men, Keune, Diva Hair. Prin intermediul contului creat în aplicație, pot fi cumpărate chiar abonamente sau vouchere pentru servicii în salon.
În plus, în contul respectiv, se acumulează puncte care pot fi utilizate fie pentru achiziții ulterioare, fie pentru servicii oferite în lanțul GETTS, iar prin intermediul aplicației mobile poți verifica valoarea contului în timp real și ai acces la ofertele săptămânale GETT'S - Be Interesting, Be Stylish, Be GETT'S.
În cei peste 23 ani de experiență în domeniul înfrumusețării, am învățat că frumusețea este o stare de bine, care necesita o îngrijire permanentă. Și pentru că știm cât de prețios este timpul, oferim livrare rapidă, prin curier sau în cel mai apropiat salon, produse de cea mai bună calitate și cele mai bune servicii clienților noștri, a declarat Lucian Miess, owner & general manager GETT’S Salons.
Produsele din magazinul online se adresează deopotrivă femeilor și bărbaților. Aceștia din urmă au la dispoziție un portofoliu larg de produse și ustensile, atât pentru îngrijirea părului, cât și a bărbii, având în vedere că, în ultimii ani, numărul clienților care vizitează lanțul GETT’S MEN pentru servicii de barbering a crescut cu peste 50%.
De la lansarea oficială, în luna octombrie 2020, cele mai populare produse au fost în cazul femeilor cele de îngrijire a părului din gama Kerastase si Fudge, de îngrijire a tenului Skeyndor, în timp ce bărbații s-au axat pe ustensile, achiziționând mai ales mașini de tuns profesionale și produse de îngrijire a părului și bărbii.
"În magazinul nostru online se află exclusiv produse ale brandurilor de top, testate de către profesioniștii noștri, astfel încât clienții au garanția calității. Avantajele programului de fidelitate GETT’S Beauty Miles sunt multiple, plecând de la faptul că parte din achiziția făcută în shop se întoarce la client și până la faptul că acesta primește consultanță de la profesioniștii noștri online, prin chat. De asemenea, pregătim periodic promoții și noutăți pentru a veni mereu în întâmpinarea nevoilor clienților", a declarat Jacqueline Enciu director adjunct GETT’S Salons.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural