Comunicat de presă
„Acum câțiva ani am descoperit produsele CUPIO și treptat am început să le încerc și să le folosesc. M-am îndrăgostit iremediabil de ele, iar aceasta colaborare mă bucură pentru că mereu am promovat produse în care cred și pe care le folosesc”, a declarat Ilinca Vandici.
Răzvan Ștefănescu, owner CUPIO a declarat despre decizia companiei: „Suntem încântați că Ilinca Vandici s-a alăturat familiei CUPIO și este cel mai nou ambasador al nostru. Împărtășim aceleași valori cu Ilinca și această colaborare deschide noi perspective pe termen lung în beneficiul clienților noștri.”
Ca o femeie care exemplifică încrederea și frumusețea, Ilinca Vandici este ambasadorul perfect pentru a reprezenta CUPIO: este o femeie activă, un profesionist împlinit, soție și mamă implicată și un model pentru ceea ce înseamnă femeia acestor timpuri.
În calitate de noua imagine pentru CUPIO, Ilinca va apărea în campanii multimedia, inclusiv digitale, în magazine și social media.
Un brand puternic își bucură susținătorii atât prin produse și servicii inovative, dar și aducând în comunitatea sa celebrități îndrăgite de public. Astfel, CUPIO și Ilinca Vandici vor forma o echipă valoroasă care își propune să realizeze împreună o interacțiune atractivă cu publicul brandului.
*
Site-ul Cupio.ro a fost lansat în anul 2012, iar Cupio este o companie 100% românească, care a devenit în scurt timp unul dintre cele mai importante repere în piața produselor de cosmetice profesionale. Compania are peste 10.000 de produse în portofoliu, 20 magazine, magazinul online www.cupio.ro cu peste 140.000 clienți înregistrați, 11 sub-branduri și peste 130 angajați. Cupio a fost desemnat brandul numărul 1 din România în domeniul manichiurii, conform unei cercetări de piață realizată de compania Market Vector în 2018-2019.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri