STUDIU Accenture: Companiile cu angajați care folosesc cu ușurință tehnologiile digitale obțin venituri mai mari și conduc topurile privind satisfacția clienților

IN ACEST ARTICOL:

Pandemia evidențiază o discrepanță imensă de 86% în ceea ce privește maturitatea digitală între companiile care se concentrează pe formare, leadership și sprijin cultural pentru angajații lor și cei care nu fac acest lucru.

Comunicat de presă

Angajații care lucrează de la distanță reprezintă aproape două treimi (60%) din forța de muncă. Cu toate acestea, mai puțin de jumătate dintre companii au politici de lucru la distanță la nivelul întregii organizații, unul din trei angajați folosind propriul dispozitiv pentru muncă, potrivit unui nou raport Accenture (NYSE: ACN).

Raportul, intitulat „Honing Your Digital Edge”, include un sondaj realizat pe un eșantion de 5.400 de angajați și 12 CIO (Chief Information Officer) din nouă industrii și 12 țări. Potrivit acestuia 25% dintre angajați se confruntă periodic cu probleme în ceea ce privește tehnologiile de lucru la distanță. Companiile identificate ca fiind fluente digital au o probabilitate de 5,4 ori mai mare să prognozeze o creștere ridicată a veniturilor în următorii trei ani, sunt considerate un loc de muncă foarte bun de către majoritatea angajaților (69%) și conduc topurile de satisfacție a clienților (68%).

Fluența digitală reprezintă măsura în care persoanele adoptă și folosesc tehnologiile digitale pentru a deveni mai informate, mai conectate și mai eficiente. Companiile care pun accent pe fluență digitală au angajați mai activi și conduc la capitolul inovație și servicii pentru clienți.

„Când a lovit pandemia, toată lumea a trebuit să acționeze rapid și să-și accelereze transformările digitale, cu toate acestea, puține companii erau suficient de mature digital pentru a se deplasa la scara și viteza necesare tranziției și deblocării valorilor”, declară Eva Sage-Gavin, Global Talent & Organization / Human Potential lead la Accenture. „Ca să aibă succes în condițiile actuale, companiile trebuie să își perfecționeze abilitățile digitale, sprijinindu-i pe angajații lor să identifice oportunități de consolidare a abilităților și de dezvoltare a potențialului și ingeniozității.”

Ce presupune fluența digitală

Pentru a ajuta companiile să ia măsuri care să le îmbunătățească perspectiva și viteza necesare supraviețuirii și dezvoltării, raportul Accenture prezintă un cadru de lucru care integrează oportunitățile digitale ale unei organizații. Cele patru elemente de bază ale fluenței digitale includ: Fundații digitale, Operațiuni digitale, Leadership și cultură digitală și Coeficientul tehnologic al forței de muncă.

„Deși transformarea digitală a fost o prioritate în ultimii ani, există încă un decalaj major între fundația tehnologică de care dispune o companie și abilitățile sau instrumentele digitale de care au nevoie angajații pentru a fi creativi în noile condiții de lucru”, a spus Emma McGuigan, Intelligent Platform Services lead la Accenture. „Promovarea unei forțe de muncă fluente din punct de vedere digital înseamnă reducerea acestui decalaj al companiei de multe ori pornind de la vârf. CIO-ul este esențial pentru a realiza acest lucru, transformându-și rolul de la simpla dotare a angajaților cu infrastructură digitală la valorificarea entuziasmului lor de a stimula inovația în companie.”

Citiți raportul complet la https://www.accenture.com/ro-en/insights/consulting/honing-digital-edge

Foto fr si main: By Dean Drobot /Shutterstock


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri