Comunicat de presă
Mars, Incorporated lansează o nouă campanie globală de crowdsourcing, #HereToBeHeard, care își propune să facă auzite vocile femeilor din întreaga lume - indiferent de rasă, vârstă, orientare sexuală, religie și competențe - pentru a contribui la modelarea unui mediu de afaceri care să susțină incluziunea și la crearea unei lumi în care orice femeie să se poate dezvolta.
Parte din platforma dezvoltată de Mars, Full Potential, pentru acțiuni menite să promoveze egalitatea de gen în cadrul companiei, a comunităților și a piețelor în care își desfășoară activitatea, campania #HereToBeHeard le întreabă pe femeile din întreaga lume: “Ce trebuie schimbat pentru ca mai multe femei să își poată atinge potențialul maxim de dezvoltare?” Răspunsurile vor sta la baza acțiunilor concrete pe care Mars le va adopta – atât în cadrul lanțului de aprovizionare, al operațiunilor proprii, cât și în societate în general – pentru a elimina inegalitatea dintre femei și bărbați.
“Femeile au avut un rol esențial în istoria și managementul companiei Mars, dar munca noastră nu s-a încheiat. Dorim să acordăm putere și mai multor femei din cadrul companiei, dar și din rețeaua noastră de furnizori. Amploarea și efectele inegalității de gen din societate ne impun să acționăm. Dacă, la nivel global, companiile nu ascultă și nu acționează acum, atunci când? Companiile pot avea un impact uriaș și pot impune schimbarea la scară largă. La Mars, profităm de această oportunitate pentru a duce conversația mai departe și pentru a determina acțiuni concrete. Campania #HereToBeHeard se asigură că vocile tuturor femeilor au șansa să fie auzite, iar noi vom transpune poveștile lor în acțiuni de impact care să susțină egalitatea de gen”, a declarat Victoria Mars, membru în Consiliul Director Mars și ambasador al programului Mars Full Potential.
“În ultimii ani, am fost mândri să avem un număr din ce în ce mai mare de femei în roluri de conducere în echipa noastră de management. Ungaria, Cehia, Slovacia şi România iau parte cu mândrie la această transformare iar în cadrul Mars Central Europe, 5 din 10 membri ai echipei de conducere sunt femei! Si mai important, continuăm munca și eforturile prin care încercăm să înţelegem de ce există inegalităţi de gen şi cum putem să le eliminăm. Iar campania #HereToBeHeard îşi propune să abordeze această temă la nivelul întregii societăţi”, a declarat Brian Ayling, CEO Mars Central Europe.
În prezent, femeile reprezintă 51% din populația globală și contribuie cu 28.000 de miliarde de dolari la PIB-ul global, dar de cele mai multe ori vocile lor nu sunt auzite. Chiar și înainte de pandemia COVID-19, ONU estima că va dura mai mult de un secol pentru a elimina inegalitățile de gen. În prezent, pandemia a dus la un regres de 25 de ani în ceea ce privește progresele făcute în materie de egalitate de gen. Impactul pandemiei a fost devastator în special pentru femeile din grupurile minoritate, care sunt ignorate de mult prea mult timp.
Faza initială a campaniei #HeretoBeHeard, în care vocile femeilor vor fi ascultate, se va desfășura până în martie. Apoi, răspunsurile vor fi analizate de Oxford Future of Marketing Initiative (FOMI) din cadrul Saïd Business School - Universitatea Oxford. Rezultatele vor fi prezentate în această vară într-un studiu realizat de Universitatea Oxford și vor sta la baza politicilor pe care Mars le va putea implementa și susține în angajamentul său de a oferi mai multe oportunități pentru femei.
Rezultatele vor sta, de asemenea, la baza planurilor de acțiune din platforma Full Potential, dezvoltată de Mars. Lansat anul trecut, programul susține egalitatea de gen. Promovând incluziunea și diversitatea, Mars:
- A stabilit salarii egale pentru femei și bărbați, pentru cei 130.000 angajați, denumiți Asociați, dintre care mai mult de jumătate sunt femei.
- A atins un procent de 43% în raportul de egalitate femei-bărbați în cadrul echipelor de conducere, cu scopul de a ajunge la un echilibru de 100%.
- Si-a extins parteneriatul cu agenția de ajutor umanitar CARE, pentru a ajuta 50.000 de oameni din comunitățile care furnizează cacao, iar principalii beneficiari sunt femei.
- A colaborat cu Institutul Geena Davis și cu UN Stereotype Alliance pentru a elimina discriminările de gen și stereotipurile din campaniile publicitare.
- Si-a asumat transparența în ceea ce privește angajamentele și progresul demersului pentru egalitate de gen. Mai multe informații găsiți aici.
Dorim să vă auzim vocea. Accesează beheard.mars.com pentru a afla mai multe, completează chestionarul și du conversația mai departe folosind #HereToBeHeard.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate