De la Valentine’s până de Dragobete, “Descoperă gustul tău pereche” pe Tazz by eMAG, cu restaurante selectate de ghidul gastronomic Gault&Millau

IN ACEST ARTICOL:

Campania se desfășoară între14 și 24 februarie 2021. Bucătari renumiți și 30 restaurante de top din toată țara participă în campanie.

Comunicat de presă

În perioada 14-24 februarie, Tazz by eMAG și Gault&Millau România organizează campania “Descoperă gustul tău pereche” prin care utilizatorii platformei de livrare pot beneficia de experiențe culinare în exclusivitate, pregătite de restaurante de top.

Astfel, clienții pot opta pentru #perechiinedite, propuse de restaurante care oferă fie alăturări inedite de ingrediente într-un fel de mâncare, fie alăturări inedite de mâncare și băuturi sau orice alte perechi gastronomice inedite reprezentative pentru filosofia lor de gust.

Comenzile se pot efectua online de la restaurantele participante, direct prin Tazz by eMAG, accesând categoria dedicată campaniei #perechiinedite sau prin identificarea restaurantelor participante pe www.go-mio.ro.

Fiecare dintre restaurantele prezente în campanie are o zi dedicată. Astfel, utilizatorii Tazz by eMAG vor putea verifica direct în platformă oferta disponibilă în acea zi și apoi plasa comenzi cu livrare. Campania se desfășoară în orașele București, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu și Timișoara.

Bucătarii și restaurantele participante sunt nume de top ale gastronomiei din România. În București, printre bucătarii care propun gusturi pereche sunt și câștigătorii titlurilor de Bucătarul-Șef al Anului la cele două Gale organizate în 2018 și 2019 de ghidul Gault&Millau, respectiv Alexandru Petricean și Alexandru Dumitru.

Alexandru Petricean, în prezent bucătar-șef la restaurantul NOUA (cu conceptul de livrare NOUA Pickup Station) și Alexandru Dumitru, în prezent bucătar-șef la Anika (cu conceptul de livrare Anika Fried Chicken), se numără, așadar, printre cei care, timp de o zi, vor oferi utilizatorilor Tazz by eMAG acces exclusiv la creativitatea lor. Lor li se alătură Radu Ionescu (Kaiamo, cu conceptul de livrare Kaiamo Kanteen), distins și el cu premiul Marii Bucătari de Mâine, oferit în 2019 de Gault&Millau, dar și restaurante câștigătoare ale trofeelor POP oferite de același ghid, precum PIZZAMANIA și Papila. Lista restaurantelor participante din București este completată de restaurante precum KANE, Sardin, Samsara, Beautyfood sau Energiea și de food-truckul CheeseUp.

La Ceaun, Dei Frati și Bistro Albert sunt restaurantele participante din Brașov, Samsara, Cimbru, Zama Bistro, 25th Downtown și Indigo – cele din Cluj, în timp ce la Sibiu lista celor ce vor propune gusturi pereche este formată din restaurantele Kombinat, Cafe Wien, Kulinarium și La Pasaj. În Timișoara, ultilizatorii Tazz by eMAG se vor putea bucura de propuneri inedite și exclusive de la restaurantele Homemade, Merlot, Little Hanoi, Locanda del Corso, Casa Antinori și Vinto.

Campania “Descoperă gustul tău pereche” se înscrie inițiativelor din cadrul parteneriatului dintre Tazz by eMAG și Gault&Millau și este încă o formă de sprijin pentru restaurantele din comunitatea Gault&Millau prezente pe Tazz by eMAG pentru ca gastronomia românească să ajungă mai aproape de publicul larg.

“Parteneriatul cu ghidul gastronomic Gault&Millau și evenimentele speciale pe care le organizăm împreună reconfirmă faptul că suntem platforma de livrare pentru cei care vor mai mult decât livrare rapidă de mâncare. Ne adresăm celor pasionați de gastronomie, cu gusturi rafinate, care au posibilitatea să descopere restaurante de top din România, celor care caută experiențe cu totul speciale, dezvoltate în exclusivitate pentru ei de către bucătari creativi, selectați de ghidul Gault&Millau”, a spus Mihai Brenda, CCO Tazz by eMAG.

“Prin campania Descoperă gustul tău pereche încurajăm creatorii de gust să mențină viu curajul lor, să continue cu entuziasm munca lor și să o transforme în experiențe memorabile de gust pentru utilizatorii platformei de livrare. Clienții Tazz by eMAG primesc în acest mod acces exclusiv la gusturi inedite și devin, la rândul lor, susținători ai gastronomiei, prin alegerile pe care le fac”, a spus Raluca Hriţcu, Country Manager Gault&Millau România.

La rândul său, Ştefan Mortici, Country Manager Gault&Millau România, a adăugat: “Restaurantele din comunitatea Gault&Millau au în comun reziliența, iar campanii precum cea a lunii februarie, prin care invită clienții Tazz by eMAG să-și descopere gustul pereche, sunt dovada că spiritul lor antreprenorial și determinarea de a menține gastronomia aproape de publicul larg sunt departe de a fi în pericol, chiar și în contextul acesta dificil”.

___________

Restaurantele participante și datele corespunzătoare

Bucuresti

14 februarie – Anika | Anika Fried Chicken

15 februarie – Energiea

16 februarie – PIZZAMANIA

17 februarie – CheeseUp

18 februarie – KAIAMO | Kaiamo Kanteen

19 februarie – Beautyfood

20 februarie – Sardin

21 februarie – NOUA | Noua Pickup Station

22 februarie – Samsara

23 februarie – Papila

24 februarie – KANE

Brasov

15 februarie – Dei Frati

19 februarie – Bistro Albert

24 februarie – La Ceaun

Cluj-Napoca

14 februarie – Samsara

15 februarie – 25th Downtown

19 februarie – Zama Bistro

23 februarie – Indigo

24 februarie – Cimbru

Sibiu

14 februarie – Kombinat

16 februarie – Pasaj

17 februarie – Cafe Wien

18 februarie – Kulinarium

Timisoara

16 februarie – Merlot

19 februarie – Little Hanoi

20 februarie – Homemade

21 februarie – Casa Antinori

23 februarie – Locanda del Corso

24 februarie – Vinto


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri