Comunicat de presă
În perioada 14-24 februarie, Tazz by eMAG și Gault&Millau România organizează campania “Descoperă gustul tău pereche” prin care utilizatorii platformei de livrare pot beneficia de experiențe culinare în exclusivitate, pregătite de restaurante de top.
Astfel, clienții pot opta pentru #perechiinedite, propuse de restaurante care oferă fie alăturări inedite de ingrediente într-un fel de mâncare, fie alăturări inedite de mâncare și băuturi sau orice alte perechi gastronomice inedite reprezentative pentru filosofia lor de gust.
Comenzile se pot efectua online de la restaurantele participante, direct prin Tazz by eMAG, accesând categoria dedicată campaniei #perechiinedite sau prin identificarea restaurantelor participante pe www.go-mio.ro.
Fiecare dintre restaurantele prezente în campanie are o zi dedicată. Astfel, utilizatorii Tazz by eMAG vor putea verifica direct în platformă oferta disponibilă în acea zi și apoi plasa comenzi cu livrare. Campania se desfășoară în orașele București, Brașov, Cluj-Napoca, Sibiu și Timișoara.
Bucătarii și restaurantele participante sunt nume de top ale gastronomiei din România. În București, printre bucătarii care propun gusturi pereche sunt și câștigătorii titlurilor de Bucătarul-Șef al Anului la cele două Gale organizate în 2018 și 2019 de ghidul Gault&Millau, respectiv Alexandru Petricean și Alexandru Dumitru.
Alexandru Petricean, în prezent bucătar-șef la restaurantul NOUA (cu conceptul de livrare NOUA Pickup Station) și Alexandru Dumitru, în prezent bucătar-șef la Anika (cu conceptul de livrare Anika Fried Chicken), se numără, așadar, printre cei care, timp de o zi, vor oferi utilizatorilor Tazz by eMAG acces exclusiv la creativitatea lor. Lor li se alătură Radu Ionescu (Kaiamo, cu conceptul de livrare Kaiamo Kanteen), distins și el cu premiul Marii Bucătari de Mâine, oferit în 2019 de Gault&Millau, dar și restaurante câștigătoare ale trofeelor POP oferite de același ghid, precum PIZZAMANIA și Papila. Lista restaurantelor participante din București este completată de restaurante precum KANE, Sardin, Samsara, Beautyfood sau Energiea și de food-truckul CheeseUp.
La Ceaun, Dei Frati și Bistro Albert sunt restaurantele participante din Brașov, Samsara, Cimbru, Zama Bistro, 25th Downtown și Indigo – cele din Cluj, în timp ce la Sibiu lista celor ce vor propune gusturi pereche este formată din restaurantele Kombinat, Cafe Wien, Kulinarium și La Pasaj. În Timișoara, ultilizatorii Tazz by eMAG se vor putea bucura de propuneri inedite și exclusive de la restaurantele Homemade, Merlot, Little Hanoi, Locanda del Corso, Casa Antinori și Vinto.
Campania “Descoperă gustul tău pereche” se înscrie inițiativelor din cadrul parteneriatului dintre Tazz by eMAG și Gault&Millau și este încă o formă de sprijin pentru restaurantele din comunitatea Gault&Millau prezente pe Tazz by eMAG pentru ca gastronomia românească să ajungă mai aproape de publicul larg.
“Parteneriatul cu ghidul gastronomic Gault&Millau și evenimentele speciale pe care le organizăm împreună reconfirmă faptul că suntem platforma de livrare pentru cei care vor mai mult decât livrare rapidă de mâncare. Ne adresăm celor pasionați de gastronomie, cu gusturi rafinate, care au posibilitatea să descopere restaurante de top din România, celor care caută experiențe cu totul speciale, dezvoltate în exclusivitate pentru ei de către bucătari creativi, selectați de ghidul Gault&Millau”, a spus Mihai Brenda, CCO Tazz by eMAG.
“Prin campania Descoperă gustul tău pereche încurajăm creatorii de gust să mențină viu curajul lor, să continue cu entuziasm munca lor și să o transforme în experiențe memorabile de gust pentru utilizatorii platformei de livrare. Clienții Tazz by eMAG primesc în acest mod acces exclusiv la gusturi inedite și devin, la rândul lor, susținători ai gastronomiei, prin alegerile pe care le fac”, a spus Raluca Hriţcu, Country Manager Gault&Millau România.
La rândul său, Ştefan Mortici, Country Manager Gault&Millau România, a adăugat: “Restaurantele din comunitatea Gault&Millau au în comun reziliența, iar campanii precum cea a lunii februarie, prin care invită clienții Tazz by eMAG să-și descopere gustul pereche, sunt dovada că spiritul lor antreprenorial și determinarea de a menține gastronomia aproape de publicul larg sunt departe de a fi în pericol, chiar și în contextul acesta dificil”.
___________
Restaurantele participante și datele corespunzătoare
Bucuresti
14 februarie – Anika | Anika Fried Chicken
15 februarie – Energiea
16 februarie – PIZZAMANIA
17 februarie – CheeseUp
18 februarie – KAIAMO | Kaiamo Kanteen
19 februarie – Beautyfood
20 februarie – Sardin
21 februarie – NOUA | Noua Pickup Station
22 februarie – Samsara
23 februarie – Papila
24 februarie – KANE
Brasov
15 februarie – Dei Frati
19 februarie – Bistro Albert
24 februarie – La Ceaun
Cluj-Napoca
14 februarie – Samsara
15 februarie – 25th Downtown
19 februarie – Zama Bistro
23 februarie – Indigo
24 februarie – Cimbru
Sibiu
14 februarie – Kombinat
16 februarie – Pasaj
17 februarie – Cafe Wien
18 februarie – Kulinarium
Timisoara
16 februarie – Merlot
19 februarie – Little Hanoi
20 februarie – Homemade
21 februarie – Casa Antinori
23 februarie – Locanda del Corso
24 februarie – Vinto
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri