Comunicat de presă
Cu peste 450 farmacii la acest moment, în 93 orașe din România și un portofoliu larg de produse, despre Dr.Max se poate spune astăzi că este un brand care a intrat în viețile românilor, respectându-și promisiunea de la momentul lansării, aceea de a-i asculta și de a le răspunde cu servicii, produse și oferte pe măsura așteptărilor. Dr.Max a intrat pe piața din România la început de 2020, punând accent, în special, pe nevoile pacienților cu afecțiuni cronice, ale seniorilor și ale tinerelor mame.
Brandul a intrat pe piața locală la începutul unui an care s-a dovedit a fi atipic din toate punctele de vedere și, cu atât mai mult, relevanța acțiunilor sale a fost foarte importantă pentru români: de la măsurile rapide luate pentru siguranța farmaciștilor și a pacienților săi în perioada pandemiei, până la păstrarea promisiunii de a le oferi constant prețuri speciale, valabile exclusiv cu cardul de loialitate Dr.Max. Peste 1.8 milioane de pacienți beneficiază de avantajele programului de loialitate Dr.Max, la acest moment.
La un an de la lansare, pacienții care trec pragul farmaciilor Dr.Max beneficiază de servicii la cele mai ridicate standarde, echipa Dr.Max concentrându-se pe construirea unei experiențe cât mai plăcute în farmaciile sale, unde pacienții sunt consiliați de farmaciștii bine pregătiți pentru a le răspunde nevoilor.
“În numele întregii echipe Dr.Max, aș vrea să le mulțumesc românilor care ne-au acordat încredere, care ne-au trecut pragul farmaciilor și care au revenit. Cred că încrederea pe care am câștigat-o este cu atât mai valoroasă în contextul unui an trecut atât de dificil, care ne-a dublat provocările pe care le așteptam odată cu intrarea pe o piață nouă. Studiile noastre interne ne arată că brandul Dr.Max este cu fiecare zi care trece din ce în ce mai aproape de români, cărora le câștigă pas cu pas încrederea prin seriozitate și simplitate. Vom continua și pe viitor să ascultăm oamenii și să le oferim ceea ce își doresc: produse și servicii de calitate la prețuri accesibile. Mulțumim!”- Cezar Zaharia, CEO A&D Pharma Group.
E-shop DRMAX.RO și Marca proprie de produse
Printre acțiunile din 2020, se numără și lansarea platformei online E-shop DRMAX.RO, un răspuns rapid, de adaptare la noul context și la nevoia crescută de cumpărare online a pacienților. Dincolo de o experiență facilă de cumpărare și în mediul online, clienții pot achiziționa medicamente care se eliberează fără prescripție medicală, suplimente alimentare, vitamine, produse pentru îngrijire personală și înfrumusețare, produse tehnico-medicale, dar și produse din categorii precum „mama și copilul”.
Tot în 2020, Dr.Max a lansat și marca proprie de produse Dr.Max, care include în acest moment o gamă largă de produse, de cea mai bună calitate, la prețuri extrem de avantajoase. Gama se va extinde și în următorii ani, continuând să aducă noutăți pentru pacienții români. Marca proprie de produse Dr.Max face parte din strategia de business la nivel de Grup și este caracterizată de câteva elemente esențiale: raport calitate-preț, calitate fără niciun compromis, controlul producției (partenerii distribuitori sunt certificați la cele mai ridicate standarde) și procese logistice în siguranță (procesul prin care produsul ajunge în farmacii are loc în condiții de maximă siguranță).
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri