Comunicat de presă
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hârtie reciclabilă, eliminând astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global în fiecare an.
“Trecerea la ambalaje din hârtie reciclabilă pentru întreaga gamă de produse Smarties reprezintă una dintre inițiativele cheie de sustenabilitate ale companiei pentru categoria de dulciuri. Prin această decizie suntem cu un pas mai aproape de atingerea obiectivului de a avea toate ambalajele reciclabile sau reutilizabile până în 2025 și de a reduce cu o treime utilizarea materialelor plastice noi, în aceeași perioadă.”, declară Alexander von Maillot, Global Head of Confectionery Nestlé.
Noul ambalaj din hârtie al produselor Smarties provine din surse sustenabile și este format din hârtie cretată, etichete din hârtie și cutii de carton. În același timp, pe ambalaj au fost incluse informații despre modul corespunzător de a arunca ambalajele după folosire, pentru a crește gradul de conștientizare în rândul consumatorilor. În România, portofoliul de produse Smarties este format din Smarties tub 38g, Smarties tub 130g și Smarties Mini 158g.
“Dezvoltarea de soluții sigure și potrivite pe bază de hârtie pentru produsele Smarties a necesitat o inovație în ceea ce privește materialele noi. Acestea au fost testate de către experții în ambalaje ai companiei, la centrul nostru de cercetare și dezvoltare – Nestlé Institute of Packaging Sciences din Elveția. În același timp, liniile de producție existente au fost adaptate pentru a permite o manipulare atentă a hârtiei, rezultând astfel noul ambalaj sustenabil pentru produsele Smarties.”, menționează Louise Barrett, Head of Nestlé Confectionery Product Technology Centre din York.
Smarties este un produs special creat pentru copii, ușor de porționat, cu ciocolată atent selecționată, din cacao cu proveniență 100% din surse sustenabile. Fiecare bomboană Smarties este colorată folosind ingrediente naturale precum spirulină, lămâie, ridiche, hibiscus, morcov negru și șofran. Designul jucăuș al produselor Smarties este gândit pentru a contribui la dezvoltarea creativității și imaginației copiilor. În același timp, noul ambalaj din hârtie reciclabilă reprezintă o invitație pentru consumatori - pe de-o parte să se bucure de produs, iar pe de altă parte să acționeze în mod responsabil în micile acțiuni întreprinse zilnic, precum reciclarea ambalajelor în locuri specifice.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri