Comunicat de presa
Pentru a marca această aniversare, Milka România a derulat un sondaj de opinie pentru a dezvălui cele mai des întâlnite dorințe ale românilor ce țin de sărbătorirea zilei de naștere sau de alte aniversări. Sondajul a fost realizat pe un eșantion de 508 persoane cu vârsta cuprinsă între 18 și 55 de ani în perioada 17-22 martie 2021.
Potrivit sondajului, românii își doresc să îi aibă alături pe cei dragi necondiționat (61%) și peste 73.6% dintre aceștia consideră că intuiesc bine dorințele celor din jur. Pentru 77% dintre români, dorințele sufletești primează în fața celor materiale, pe primele locuri plasându-se sănătatea, întemeierea unei familii și călătoriile.
Mai mult, românilor le place să dăruiască și se bucură din plin când o fac (81.3%). Când vine vorba de tradiții legate de zilele de naștere, cei mai mulți sărbătoresc alături de familie și de prieteni (43.9%).
Rezultatele sondajului despre dorințe lansat de ciocolata cremoasă din Alpi dezvăluie o concluzie deloc surprinzătoare: atitudinea tandră și altruistă a românilor în jurul dorințelor aniversare. Cei mai mulți români își pun dorințe pentru bunăstarea celor dragi, mai puțin pentru ei înșiși și se bucură sincer când pot face gesturi frumoase pentru cei din jur.
Inspirată de aceste sentimente tandre ale românilor și urmând filosofia brandului, Milka marchează campania aniversară de 120 de ani cu o invitație altruistă: de ziua Milka, românii sunt cei care își pun dorințele.
„Campania aniversară se desfășoară pe dorinte.milka.ro, unde fanii brandului sunt invitați să își pună dorințe tandre pentru ei sau pentru cei dragi, și să sărbătorească 120 de ani alături de cea mai îndrăgită ciocolată cu lapte alpin. Dintre dorințele înscrise se vor alege 2 care pot fi votate timp de 24 de ore de către consumatori pe pagina de Instagram Milka România: https://www.instagram.com/milka.romania/. După trei astfel de cicluri de votare, în etapa finală se vor regăsi trei dorințe câștigătoare pe care Milka le va îndeplini. În acest moment aniversar, Milka, unul dintre cele mai iubite branduri, le reamintește românilor că va rămâne aceeași ciocolată tandră pe care o cunosc și o apreciază”, a declarat Lidia Cîrje, Marketing Specialist Tablets Mondelez International.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri