Comunicat de presă
Pentru a răspunde nevoii părinților de a oferi celor mici alimente care să contribuie la susținerea sistemului imunitar al acestora, brandul și-a îmbogățit portofoliul cu un nou produs: iaurturile Danonino cu vitaminele C și D, în format 150gr. Acestea sunt produse în fabrica Danone din București, cu lapte de la ferme românești.
Formula iaurturilor Danonino este îmbogățită cu vitaminele C și D, care contribuie la susținerea sitemului imunitar al copiilor, și calciu, pentru oase mai puternice. Noile iaurturi vin într-un format mai mare, de 150 gr, și sunt disponibile în două variante, cu arome pe placul copiilor: căpșuni și banane.
Produsele Danonino cu vitaminele C și D conțin pe ambalaje eticheta Nutri-Score, pe care Danone a introdus-o recent și în România. Acestea se încadrează în categoria B, eticheta Nutri-Score fiind plasată pe partea frontală a ambalajelor produselor. Ca parte a demersurilor companiei de a încuraja o alimentație echilibrată, anul acesta, Danone va adăuga eticheta Nutri-Score și pe ambalajul celorlalte branduri din portofoliul său.
Nutri-Score este un sistem de etichetare nutrițional dezvoltat de oameni de știință francezi, iar schema cuprinde 5 scale marcate cu diferite culori și litere, de la verde închis la roșu și litere de la A la E. Aceasta aduce informații suplimentare față de eticheta clasică cu valorile nutriționale, pentru a ajuta consumatorii să înțeleagă mai ușor informațiile despre valoarea nutritivă a produselor și să facă alegeri conștiente, pentru o alimentație echilibrată.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri