Comunicat de presa
„Această campanie este dedicată fiecăruia dintre noi, pentru că adesea uităm ceea ce este cu adevărat important, fiind preocupați de întâmplări din trecut sau cu gândul la planuri de viitor. Poiana te încurajează să te bucuri de prezent și de micile momente din viața de zi cu zi. Te îndemnăm astfel să savurezi fiecare clipă alături de gustul bogat al ciocolatei Poiana și să fii aici, pentru că, așa cum spune și sloganul campaniei - Viața se întâmplă acum!”, declară Lidia Cîrje, Marketing Specialist Tablets Mondelez International.
Gustul echilibrat al ciocolatei Poiana ne poate inspira pe fiecare dintre noi să găsim momente pure de fericire în fiecare zi, chiar și în lucrurile mici și astfel să ne amintim să prețuim momentul prezent.
Ciocolata Poiana este unul dintre cele mai cunoscute branduri din România, iar anul trecut a aniversat 25 de ani de existență.
În portofoliul Poiana se regăsesc îndrăgitele tablete de ciocolată cu lapte, alune, alune și stafide, cremă de căpșuni, dar și tablete de ciocolată amăruie (amăruie cu 65% cacao, amăruie cu alune, amăruie cu gust de portocale). Recent portofoliul brandului s-a mărit cu un nou format, mini tablete de ciocolată (40,5g) disponibile în 3 variante: lapte, ciocolată amăruie și ciocolată amăruie cu gust de portocale.
Iubitorii de ciocolată pot accesa pagina de Facebook Poiana pentru a afla noutăți despre brandul preferat: https://www.facebook.com/Poiana
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri