Comunicat de presa
Tommy Hilfiger anunta lansarea tommy.com in Romania. Platforma de e-commerce urmareste strategia lui Tommy Hilfiger de a dezvolta digitalizarea in intreaga companie si de a ajunge la urmatoarea generatie de consumatori prin construirea unei comunitatii online. Site-ul a fost lansat in iulie 2021 si este operat de partenerul de franciza local, Sarkk SA.
Introducerea acestui tip de platforma in Romania se bazeaza pe angajamentul continuu al lui Tommy Hilfiger de a investi si de a-si extinde prezenta pe piata, care gazduieste deja 16 magazine retail TOMMY HILFIGER. Impreuna cu livrarea gratuita pentru toate comenzile, noua platforma permite consumatorului sa returneze sau sa schimbe achizitiile facute online in magazinele TOMMY HILFIGER din toata tara.
Consumatorii vor avea, de asemenea, acces la o selectie larga de produse TOMMY HILFIGER, inclusiv imbracaminte pentru barbati TOMMY HILFIGER, imbracaminte pentru femei, copii, accesorii, Close-to-Body si TOMMY JEANS. De asemenea, vor fi disponibile colectiile din primavara anului 2021, evidentiate printr-o campanie cu talente internationale, incluzand modelul, activista si actrita Indya Moore, actrita, gazda podcast-ului si activista Jameela Jamil, precum si cantautorul, regizorul si designerul Mogli.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri