Comunicat de presa
Tommy Hilfiger anunta lansarea tommy.com in Romania. Platforma de e-commerce urmareste strategia lui Tommy Hilfiger de a dezvolta digitalizarea in intreaga companie si de a ajunge la urmatoarea generatie de consumatori prin construirea unei comunitatii online. Site-ul a fost lansat in iulie 2021 si este operat de partenerul de franciza local, Sarkk SA.
Introducerea acestui tip de platforma in Romania se bazeaza pe angajamentul continuu al lui Tommy Hilfiger de a investi si de a-si extinde prezenta pe piata, care gazduieste deja 16 magazine retail TOMMY HILFIGER. Impreuna cu livrarea gratuita pentru toate comenzile, noua platforma permite consumatorului sa returneze sau sa schimbe achizitiile facute online in magazinele TOMMY HILFIGER din toata tara.
Consumatorii vor avea, de asemenea, acces la o selectie larga de produse TOMMY HILFIGER, inclusiv imbracaminte pentru barbati TOMMY HILFIGER, imbracaminte pentru femei, copii, accesorii, Close-to-Body si TOMMY JEANS. De asemenea, vor fi disponibile colectiile din primavara anului 2021, evidentiate printr-o campanie cu talente internationale, incluzand modelul, activista si actrita Indya Moore, actrita, gazda podcast-ului si activista Jameela Jamil, precum si cantautorul, regizorul si designerul Mogli.
Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice