IN ACEST ARTICOL:

Platforma de e-commerce urmareste strategia lui Tommy Hilfiger de a dezvolta digitalizarea in intreaga companie si de a ajunge la urmatoarea generatie de consumatori prin construirea unei comunitatii online.

Comunicat de presa

Tommy Hilfiger anunta lansarea tommy.com in Romania. Platforma de e-commerce urmareste strategia lui Tommy Hilfiger de a dezvolta digitalizarea in intreaga companie si de a ajunge la urmatoarea generatie de consumatori prin construirea unei comunitatii online. Site-ul a fost lansat in iulie 2021 si este operat de partenerul de franciza local, Sarkk SA.

Introducerea acestui tip de platforma in Romania se bazeaza pe angajamentul continuu al lui Tommy Hilfiger de a investi si de a-si extinde prezenta pe piata, care gazduieste deja 16 magazine retail TOMMY HILFIGER. Impreuna cu livrarea gratuita pentru toate comenzile, noua platforma permite consumatorului sa returneze sau sa schimbe achizitiile facute online in magazinele TOMMY HILFIGER din toata tara.

Consumatorii vor avea, de asemenea, acces la o selectie larga de produse TOMMY HILFIGER, inclusiv imbracaminte pentru barbati TOMMY HILFIGER, imbracaminte pentru femei, copii, accesorii, Close-to-Body si TOMMY JEANS. De asemenea, vor fi disponibile colectiile din primavara anului 2021, evidentiate printr-o campanie cu talente internationale, incluzand modelul, activista si actrita Indya Moore, actrita, gazda podcast-ului si activista Jameela Jamil, precum si cantautorul, regizorul si designerul Mogli.

Prietenii si fanii brand-ului sunt invitati sa se alature conversatiei in social media folosind #TommyHilfiger si @TommyHilfiger.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri