IN ACEST ARTICOL:

Avon și Fundația Avon vor dona 1,35 milioane dolari pentru susținerea femeilor din toată lumea. Experiența Avon devine mai digitală ca niciodată odată cu lansarea aplicației Avon On, special creată pentru a deservi online milioane de Reprezentanți.

Comunicat de presă

Pentru a sărbători 135 de ani de când schimbă lumea prin frumusețe, Avon își reînnoiește angajamentul de a susține femeile printr-o donație de 1,35 milioane de dolari către proiecte care susțin femei din toată lumea, inițiativă care vine în completarea celor peste 1,1 miliarde de dolari donați de-a lungul anilor. De asemenea, compania a anunțat o serie de îmbunătățiri care reinventează experiența pe care o oferă consumatorilor săi: caracteristici noi pentru Avon On, aplicația care digitalizează complet activitatea Reprezentanților, precum și lansarea unui nou program de beneficii pentru forța de vânzări, care urmărește să ofere comunității Avon cea mai atractivă oportunitate de pe piața de vânzări directe: Avon Rewards.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Avon aniversează 20 de ani de la primul parfum Today Tomorrow Always cu lansarea noului parfum TTA Everlasting  Avon pornește campania Friends vs. Followers în liceele din România, odată cu lansarea parfumului TTA Everlasting Avon deschide propriul concept store în centrul Bucureștiului, un spațiu inovator pentru pasionații de beauty

Crearea liderilor în frumusețe ai viitorului

Avon continuă să-și adapteze modelul de afaceri la tendințele momentului. O experiență îmbunătățită și adaptată la telefoanele mobile înseamnă că Reprezentanții își pot derula online, direct cu ajutorul aplicației, întreaga activitate: de la înregistrarea rapidă a comenzilor, până la programe de training special create pentru ei. În plus, Broșura Avon poate fi accesată mai ușor ca niciodată, direct în format digital.

Avon Rewards vine în completarea lor cu un program de beneficii creat pentru a îndeplini așteptările fiecărui Reprezentant Avon, indiferent de etapa în care se află alături de brand: pasionata de frumusețe care vrea să fie mereu la curent cu tendințele, Reprezentantul care vrea să își dezvolte activitatea sau pentru Liderul care își dorește să își inspire și să își crească echipa.

Avon relansează colecția de parfumuri Far Away și inspiră femeile să își dezvăluie latura extraordinară Avon deschide primul magazin de brand, în sistem de franciză Avon își reafirmă angajamentul față de sustenabilitate și responsabilitate socială

Crearea unei lumi mai bune pentru femei

Pentru celebrarea celor 135 de ani, Avon și Fundația Avon vor dona 1,35 milioane de dolari pentru proiecte ce vor susține misiunea brand-ului de a crea o lume mai bună pentru femei și pentru noi toți. Această acțiune duce și mai departe angajamentul luat de către Avon de a dona câte un dolar pentru fiecare poveste împărtășită în galeria globală My Story Matters, locul în care femeile sunt încurajate să-și împărtășească experiențele și să își sărbătorească reușitele. Până astăzi, Avon și Fundația Avon au donat 1,1 miliarde de dolari către cauze precum prevenția violenței asupra femeilor și creșterea conștientizării asupra cancerului la sân.

Postere iconice Avon recreate în format digital

AVON lansează campania Color Up Your Summer Look, alături de hitul Dulce amară, piesa manifesto semnată de Irina Rimes Avon lansează Make-up+Care, gama care îngrijește, uniformizează și protejează tenul AVON anunță lansarea programului de franciză: investește în propriul magazin și fii parte din povestea de succes în lumea frumuseții!

În colaborare cu ilustratorul britanic Bett Norris, Avon a recreat o serie de imagini iconice pentru a celebra cei 135 de ani de activitate. Aceste imagini ușor de recunoscut au devenit parte din identitatea Avon întrucât reflectă persoane și momente cheie în evoluția companiei. Plecând de la o selecție din arhiva Avon, Bett a dat imaginilor o abordare modernă în care protagoniștii și produsele pot fi regăsiți într-o viziune modernă.

Acesta este doar începutul

Pe măsură ce se apropie de aniversarea a 135 de ani de activitate, Avon își păstrează poziția de pionier în procesul de democratizare a frumuseții lansând produse inovatoare și de înaltă calitate la prețuri accesibile. Recent, Avon Internațional a făcut publică o creștere puternică de 33.6% a venitului net pentru Q2, înregistrând evoluții pozitive în cotele de piață aferente țărilor și categoriilor-cheie. În acest moment, vânzările online sunt de 2,7 ori mai mari comparativ cu nivelul dinainte de începerea pandemiei. De asemenea, compania se pregătește să lanseze produse inovatoare în fiecare lună a anului.

AVON lansează Lov|U Connected, parfumul despre iubirea pentru care distanța nu este o barieră Cinci victorii pentru Avon la Universal Beauty Awards 2024. Ce premii a câștigat brandul de beauty La Campionat ținem cu ele! Avon și Asociația Anais oferă butoane de panică femeilor vulnerabile, în perioada EURO 2024

Angela Crețu, CEO Avon, spune: “Din anul 1886 și până acum, reprezentăm frumusețea într-un mod diferit – am plecat de la o femeie de afaceri pionier până am ajuns la 5 milioane de Reprezentanți, adevărați ambasadori ai frumuseții. Parte dintre ei au propriul business, se dezvoltă constant și își stabilesc câștigurile bazat doar pe țelurile proprii și conform stilului și programului stabilit de ele însele. Suntem abia la început și vom continua să sprijinim femeile și pentru următorii 135 de ani. Pe măsură ce intrăm în adevărata eră digitală, ne luăm angajamentul să continuăm să facem bine cu ajutorul oamenilor noștri, a produselor noastre și al țelului nostru în timp ce ne încurajăm toți Reprezentanții și Asociații, atât pe cei noi, cât și pe cei deja consacrați, să crească odată cu noi.”

19% dintre adolescenți au experimentat o formă de violență într-o relație. Cum pot inițiativele educaționale să facă diferența

Sărbătorim 135 de ani de progres și împliniri

De-a lungul istoriei sale de 135 de ani, Avon a înregistrat multe realizări impresionante cu care se mândrește, incluzând:

Produsele Avon au câștigat peste 300 de premii în ultimii 3 ani, în timp ce compania vinde câte 3 rujuri în fiecare secundă

  • Avon vinde 7 sticle de parfum pe secundă – mai mult care oricare alt brand
  • 70% din oamenii de știință din echipa Avon sunt femei
  • Împreună cu clienții și Reprezentanții noștri, Avon a donat peste 1 miliard de dolari către cauzele cele mai importante pentru femei
  • În ultima decadă, Avon a donat 10 milioane de dolari către organizații caritabile din toată lumea
  • Avon a sprijinit financiar peste 16,4 milioane de investigații de tip imagistică pentru sâni și a ajutat 14 milioane de femei în lupta împotriva violenței domestice
  • Compania a donat peste 9,3 milioane de dolari în burse educaționale

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri