Dr. Mihaela Bilic ne-a povestit despre noile sale planuri ce includ implicarea intr-o campanie realizata impreuna cu Danone “Un iaurt pe zi” si despre o viitoare carte ce se va numi ‘’Nutritia pentru intreaga familie’’ si va fi redactata impreuna cu publicul.
Mihaela Bilic lanseaza o provocare pentru cititori si toti cei care sunt interesati de o alimentatie corecta: redactarea celei de a treia carti, “Nutritia pentru intreaga familie” pe baza intrebarilor si curiozitatilor publicului. In cadrul unui eveniment recent s-a relansat “Traiesc, deci ma abtin!” in parteneriat cu Danone. Nu in ultimul rand, renumita nutritionista va promova importanta lactatelor in alimentatie prin intermediul campaniei “Un iaurt pe zi”, proiect desfasurat impreuna cu Danone pentru brandurile Activia si Actimel.
“Nutritia pentru intreaga familie”, cea de a treia carte, va fi un proiect interactiv realizat in premiera pentru publicul din Romania. Cartea va fi scrisa in totalitate pe baza intrebarilor si curiozitatilor cititorilor si publicului care este dornic sa aiba un stil de viata, sanatos, echilibrat, atat personal, cat si pentru familia sa. Asadar, cei care doresc sa o “ajute” pe Mihaela Bilic la redactarea noii carti trebuie sa posteze intrebari si teme de discutie pe site-ul www.doctorbilic.com, loc unde Mihaela Bilic va fi mai aproape de cititori si fani.
"De ce am ales sa scriu o carte impreuna cu publicul? In primul rand consider acest fapt o apropiere de publicul meu, caruia vreau sa ii ofer raspunsuri la toate intrebarile, iar pe de alta parte vreau sa interactionez cu cititorii pentru a crea o carte asa cum si-o doreste fiecare”, mentioneaza dr. Mihaela Bilic.
Cea de a doua tema a intalnirii s-a focalizat in jurul colaborarii nutritionistei cu renumita companie de lactate Danone prin implicarea in campania de educare “Un iaurt pe zi”. Mesajul pe care Mihaela Bilic si Danone vor sa il transmita este acela ca o nutritie sanatoasa pentru intreaga familie incepe cu un iaurt pe zi si ca lactatele, mai ales cele care contin probiotice, au un rol foarte important in alimentatia noastra. In felul acesta, campania "Un iaurt pe zi" a luat startul prin intalnirea de pe 8 decembrie.
Campania a fost conceputa din dorinta de a educa si informa publicul asupra importantei consumarii cel putin a unui iaurt in fiecare zi, deoarece acestea contin o sursa importanta de probiotice care ne ajuta sistemul digestiv prin impiedicarea dezvoltarii bacteriilor daunatoare si sintetizarea multor vitamine de care organismul are nevoie. Totodata, iaurtul reprezinta si o sursa foarte buna de calciu, asimilandu-se mai usor decat din lapte.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri