Comunicat de presă
Colecția Esmara x GLAMOUR demonstrează că moda sustenabilă poate fi accesibilă, oferind o varietate de articole vestimentare potrivite atât pentru activitățile zilnice, cât și pentru ocaziile speciale. În plus, articolele vestimentare sunt certificate ca textile organice și naturale, în conformitate cu Global Organic Textile Standard (GOTS). Colecția capsulă va fi disponibilă începând cu 4 octombrie în toate magazinele Lidl din România.
De la rochii tricotate (49,99 lei) și cămăși clasice (39,99 lei), până la tricouri din 100% bumbac organic (19,99 lei), bluze din molton (49,99 lei), jeggins modelatori (39,99 lei) și jeans skinny fit din 98% bumbac organic (59,99 lei), colecția include piese vestimentare care se aliniază celor mai noi tendințe, la un preț accesibil. Inspirat din natură și disponibil în nuanțe neutre, fiecare articol este conceput astfel încât să poată fi ușor de integrat în orice ținută și în orice garderobă de toamnă. În plus, noua colecție este certificată GOTS și realizată cu fibre de viscoză Lenzingb™ EcoVero ™.
Materiale sustenabile în prima colecție Esmara x GLAMOUR
Certificarea GOTS atestă fabricarea responsabilă a materialelor textile, atât din punct de vedere social, cât și ecologic pe întregul lanț de aprovizionare, fără a utiliza substanțe nocive. Astfel, Lidl a obținut materiile prime din surse de încredere, oferind o atenție deosebită către conservarea resurselor. Pentru producerea fibrelor de viscoză Lenzing ™ EcoVero ™ s-a folosit lemn care provine din păduri sau plantații gestionate în mod sustenabil, iar fibrele au fost produse în conformitate cu standardele etichetei ecologice europene. De asemenea, GLAMOUR a jucat un rol esențial în dezvoltarea colecției capsulă, asigurându-se în permanență că va exista un echilibru între trendurile actuale, sustenabilitate și calitate. Atât Lidl, cât și GLAMOUR sunt conștienți de rolul pe care îl au în dezvoltarea unei societăți sustenabile și depun eforturi constante pentru a crea soluții concrete care să producă schimbări pozitive în societate, economie și mediu. Lidl este aproape de clienții săi, și, precum GLAMOUR, este conectat la nevoile acestora. Tocmai de aceea, ambele companii și-au alăturat principiile și angajamentele în direcția sustenabilității pentru a face primii pași împreună către modă durabilă.
Cu noua colecție capsulă, Esmara x GLAMOUR, Lidl își extinde gama de produse sustenabile și le oferă clienților posibilitatea de a face alegeri responsabile la cumpărături. În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri