Comunicat de presă
Realizată în urma unei provocări venite din partea companiei, Urbanland by Kaufland include creațiile lui Răzvan Mercan, Cerasela Nicoară, Irina Voinea și Ștefan Hamza.
Colecția, care va fi disponibilă în magazinele Kaufland și va cuprinde 10 piese vestimentare unisex, alese în cadrul unui eveniment de pre-lansare ce a avut loc săptămâna trecută.
Fiecare designer în parte a realizat câte 10 schițe originale, jurizate pe 30 septembrie de către un juriu format din specialiști, colaboratori ai companiei.
Din totalul de 40 de creații prezentate, 10 piese finale se vor regăsi în colecția finală Urbanland.
„Colaborările cu partenerii locali sunt o prioritate constantă pentru noi. Cu atât mai mult acum, când avem șansa nu doar să sprijinim tinerele talente ale fashion-ului românesc, ci și să le propunem clienților o abordare inedită, 100% urbană a modei”, spune Valer Hancaș, Director Comunicare și Corporate Affairs la Kaufland România.
„M-am bucurat foarte tare să îmi revăd prietenii și colegii, să putem participa împreună în acest proiect și să văd din nou cât de complementare și diferite sunt ideile noastre! Mulțumim Kaufland pentru dedicarea și implicarea în susținerea tinerilor artiști”, declară Irina Voinea.
Potrivit lui Răzvan Mercan, colecția este ”o idee excelentă din partea Kaufland de a-și apleca atenția către moda românească, și de susținere a design-ului local. Este un exemplu pentru mai multe entități care pot dezvolta proiecte cu designeri locali. Astfel se poate contura o industrie puternică românească, talent există din plin”.
Ștefan Hamza a zis : „Kaufland m-a surprins extrem de plăcut cu acest concept. Mă bucur să văd că un hipermarket alege un altfel de instrument pentru a-și face vocea auzită. Ne-a dat libertatea de a gândi așa cum vrem noi întreaga colecție, nu ne-a constrâns în niciun fel. Alt lucru care m-a surprins a fost faptul că au organizat o prezentare unde au expus piesele gândite de noi. Pentru un designer este o bucurie foarte mare să își vadă creațiile pe podium”.
„Eu pot să spun doar că sunt profund recunoscătoare pentru această oportunitate. Fiind young designer, la început de drum, tipul acesta de expunere ajută foarte mult. Mă bucur că am reușit să văd schițele transpuse în produse, mă bucur că am avut șansa să lucrez cu oameni dedicați și pasionați și, în special, mă bucur de tot parcursul acestui proiect. Colecția pe care am realizat-o reprezintă funcționalitate, confort și stil. Toate aceste trei caracteristici conturează nevoile pe care eu le consider fundamentale, ale consumatorului din societatea contemporană”, a punctat Cerasela Nicoară.
Kaufland România nu este la primul proiect de acest gen, fiind printre primii retaileri care au inițiat colaborări pe termen lung cu designeri locali. Astfel, încă din 2017, compania are un parteneriat de succes cu Cătălin Botezatu, unul dintre cei mai importanți creatori de modă de pe piața locală.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri