Comunicat de presă
Conform studiului realizat de Firmenich în 2020 - „Sustainability Trend Watch“, peste o treime din toți cumpărătorii intervievați susțin că durabilitatea și sustenabilitatea au devenit mai importante din cauza pandemiei, iar pentru 36% dintre cei chestionați, ele au devenit chiar mai importante ca urmare a pandemiei, dar și a schimbărilor climatice. Măsurarea și posibilitatea de a urmări traseul resurselor de la sursă la produsul de pe raft și apoi la consumator oferă posibilitatea de a controla impactul pe care consumul îl are asupra naturii.
O economie circulară este un sistem de regenerare în care intrările de resurse și deșeurile, emisiile și scurgerile de energie sunt reduse la minimum prin încetinirea, închiderea și îngustarea buclelor de materiale și energie. Închiderea buclei în cazul unei economii circulare se poate realiza prin proiectarea, întreținerea, repararea, reutilizarea, refabricarea, renovarea și reciclarea pe termen lung. Iar contribuția consumatorilor este extrem de importantă pentru „închiderea buclei“.
Angajamentul companiei Henkel față de ambalajele sustenabile respectă trei principii de bază: mai puține deșeuri, ambalaje mai bune și facilitarea unei economii circulare, obiectivul principal pentru 2025 în ceea ce privește ambalajele fiind “100% reciclabil sau reutilizabil”*.
Gama Pro Nature, dezvoltată pentru brandurile Bref, Clin, Pur și Somat – ingrediente din surse naturale regenerabile și ambalaje din materiale reciclate și reutilizabile
Totodată, ambalajele sunt obținute din materiale reciclate (plastic - Coș 100% reciclat 100% r-PET sticle, 100% carton reciclat/Somat) și pot fi, la rândul lor, reciclabile. Pe lângă faptul că produsele sunt prietenoase cu mediul (“eco-friendly”), deținând certificare Blue Engel/ EU EcoLabel, ele oferă și o performanță ridicată de curățare.
Un viitor mai verde începe chiar de acasă, iar consumatorul român își poate aduce contribuția la o planetă mai verde folosind produsele din gama Pro Nature.
*Pentru mai multe detalii consultați ultimul raport de sustenabilitate al companiei.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri