Comunicat de presă
Alexandrion Group, producător de băuturi spirtoase şi vinuri din România, anunţă lansarea Alexandrion Flavour Collection, care, prin concept, reţetă şi ingrediente aduce o inovaţie atât pe piaţa din România, cât şi la nivel mondial. Alexandrion Flavour Collection este o extensie a gamei Alexandrion, liderul categoriei de brandy din România ȋn ceea ce priveşte valoarea[1] şi totodată un brand esenţial ȋn portofoliul grupului, un simbol al longevităţii, stabilităţii şi amprentei Alexandrion Group ȋn industria băuturilor spirtoase.
«Alexandrion este un brand cu o istorie de peste 20 de ani şi rădăcini puternice pe piaţa din România. În calitate de lider incontestabil, Alexandrion are responsabilitatea de a genera inovaţie şi a inspira dezvoltarea categoriei şi adaptarea pieţei locale la tendinţele globale. Alexandrion Flavour Collection este modul nostru de a răspunde nevoilor consumatorului contemporan, atras de băuturile mai slab alcoolizate, deschis să experimenteze arome şi gusturi noi şi preocupat de calitate şi de consumul responsabil de alcool. Această lansare este şi o nouă etapă ȋn evoluţia mărcii, care are rolul de a o introduce unor noi categorii de public, prin generarea de noi ocazii de consum» a spus Corneliu Vȋlsan, Chief Marketing Officer, Alexandrion Group.
Campania “Alege gustul. Portocală sau cafea” introduce contrastul, dar şi armonia dintre cele două arome
Alexandrion Greek Orange şi Alexandrion Coffee se află, deopotrivă, ȋn contrast şi ȋn armonie, inducând stări de spirit diferite, dar la fel de plăcute. Alexandrion Greek Orange este solar, fresh, vesel, ȋn timp ce Alexandrion Coffee este exotic, energizant, misterios, rafinat. Ambele pot fi savurate simple, ȋn shot-uri reci, ȋn long drinks uşor de preparat acasă, precum şi ȋn cocktail-uri complexe, destinate HORECA.
Alexandrion Greek Orange celebrează originile brandului Alexandrion, creat ȋn Grecia, armonizând gustul intens de distilat de vin maturat ȋn butoaie de stejar, specific băuturii Alexandrion 5* cu prospeţimea, suculenţa şi dulceaţa portocalelor greceşti. Printr-o savoare aparte, noul Alexandrion Greek Orange reflectă una dintre tendinţele dominante ale pieţei globale de băuturi alcoolice aromatizate, ȋn care aromele de fructe, ȋn special cele de citrice, sunt ȋn continuare ȋn topul preferinţelor consumatorilor, datorită notelor fresh, plăcute.
Alexandrion Coffee este o combinaţie surprinzătoare şi ingenioasă ȋntre aromele mediteraneene familiare aduse de Alexandrion 5* şi notele dulci, crocante de ciocolată neagră şi vanilie, pe care le emana cafeaua proaspăt prăjită şi macinată, ce dau o nouă dimensiune reţetei originale, ȋncântându-i pe consumatori. Gustul Alexandrion Coffee este potenţat atunci când este savurat cu gheaţă sau ȋn shot-uri.
«Aromele dulci de cafea, ciocolată şi vanilie , care adaugă note calde şi proprietăţi energizante produselor, sunt, de asemenea, printre favoritele consumatorului contemporan, dinamic, ȋn continuă mișcare, ocupat, care caută băuturi revigorante, dar și reconfortante. De aceea, Alexandrion Coffee are toate elementele necesare pentru a fi prima alegere a consumatorilor» a adăugat Simona Popescu, Marketing Director România, Alexandrion Group.
Comparativ cu băuturile din colecţia clasică Alexandrion, Alexandrion Greek Orange și Alexandrion Coffee au o concentraţie alcoolică mai redusă, de 25%, reflectând preferinţele actuale pentru băuturi mai slab alcoolizate și orientarea către consumul responsabil. Cele două băuturi sunt disponibile ȋn varianta de 0,7 L.
«Campania de lansare Alexandrion Flavour Collection -«Alege gustul. Portocală sau cafea»- este o campanie plină de culoare, antrenantă, energizantă, care iţi face poftă. Prin această campanie aducem ȋmpreună poveștile a două arome ȋntr-un univers ȋmpărţit ȋn două părţi egale, aflate ȋn contrast, ȋnsă, punctând și conexiunea dintre acestea» a spus Simona Popescu, Marketing Director România, Alexandrion Group.
Puteţi urmări video-ul campaniei pe canalul de YouTube Alexandrion Flavour Collection.
Identitate vizuală realizată la Paris
Identitatea vizuală a noii colecţii Alexandrion Flavour Collection a fost realizată la Paris de celebrul atelier Appartament 103 și redă ȋn mod creativ și inedit atributele gamei. Combinaţia cromatică vibrantă contrastantă, detaliile din folio auriu, elementele grafice grecești și logo-ul cu chipul lui Alexandru cel Mare, ilustrează originile Alexandrion Flavour Collection.
Alexandrion Flavour Collection poate fi achiziţionat din marile lanţuri de retail din România, magazinele de proximitate sau poate fi comandat online pe iconicdrinks.shop.
Mai multe detalii despre Alexandrion Flavour Collection sunt disponibile pe www.alexandrionflavours.com.
[1] Conform datelor furnizate de AC Nielsen, Alexandrion a fost lider pe segmentul brandy in ceea ce priveste valoarea, cu o cota de piata de 27%, in intervalul septembrie 2020-septembrie 2021
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri