Comunicat de presă
Din această lună, Dr.Max face un pas înainte în evoluția sa pe piața locală și lansează un nou concept, de Hiper - farmacie, pentru a răspunde și mai bine nevoilor românilor. La nivel funcțional, farmacia va avea o gamă foarte diversă de produse, cu peste 12.000 de tipuri produse și peste 80 de farmaciști și consultanți care vor sta la dispoziția pacienților.
Toate acestea se vor regăsi în cei peste 1000 mp unde vor fi amenajate șase universuri dedicate zonelor de interes pe care le va deservi Hiper - farmacia: zona pentru medicamente, inclusiv cele compensate și gratuite, zona cu vitamine&minerale, cea cu produse dermato-cosmetice, cosmetice și îngrijire personală, zona dedicată mamelor și copiilor, zona cu aparatură medicală și dispozitive medicale și zona pentru alimentație sănătoasă.
Așa cum și-a obișnuit deja clienții, Dr.Max va oferi o experiență complexă, în care gama de produse se va completa perfect cu experiența de cumparare în sine, într-un spațiu plăcut și sigur, cu suportul farmaciștilor și consultanților care le stau la dispoziție pacienților.
„Ne dorim să facem din Hiper - farmacia Dr.Max un spațiu în care ieșenii să simtă că merită să se oprească pentru că vor avea parte de o experiență completă, de la servicii și produse variate, la prețuri accesibile, la care se adaugă recomandări personalizate din partea farmaciștilor și consultanților noștri. Lansarea acestui nou concept este în linie cu misiunea brandului de a asculta oamenii, de a le înțelege nevoile și de a acționa în consecință”, a declarat Cezar Zaharia, CEO A&D Pharma Group
Lanțul de farmacii Dr.Max deține, în prezent, peste 650 de farmacii în România și oferă un portofoliu vast de produse și servicii, la prețuri accesibile, pentru toate categoriile de pacienți, punând accent, în special, pe nevoile pacienților cu afecțiuni cronice, ale seniorilor și ale mamelor. Dincolo de oferta propriu-zisă, brandul a mizat pe o abordare profesionistă în toate interacțiunile cu pacienții săi, reușind să câștige încrederea a peste 2.5 milioane de români care beneficiază de avantajele programului de loialitate Dr.Max.
Brandul a intrat pe piața locală la începutul anului 2020 care s-a dovedit a fi atipic din toate punctele de vedere și, cu atât mai mult, relevanța acțiunilor sale a fost foarte importantă pentru români: de la măsurile rapide luate pentru siguranța farmaciștilor și a pacienților săi în perioada pandemiei, până la păstrarea promisiunii de a le oferi constant prețuri speciale, valabile exclusiv cu cardul de loialitate Dr.Max.
Dr.Max este prezent și în Cehia, Slovacia, Polonia, Serbia și Italia și are același obiectiv de a contribui la îmbunătățirea nivelului de sănătate a pacienților, oferind o gamă extinsă de medicamente și servicii farmaceutice. Dr.Max este un brand modern care are curajul să inoveze și să ridice constant standardele industriei pentru a oferi cele mai eficiente soluții pentru o viață sănătoasă, cu produse de calitate la prețuri accesibile.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri