Comunicat de presă
În total, în perioada campaniei, Farmec a vândut 74.000 de produse, atât online, cât și în magazinele de brand. Cele mai mari vânzări au fost înregistrate pe platformele de e-commerce, unde valoare medie a coșului de cumpărături a fost de 3 ori mai mare decât în magazinele fizice.
Printre cele mai căutate produse s-au numărat fiolele cu acid hialuronic din gama Gerovital H3 Evolution – de altfel, cele mai bine vândute produse din portofoliu din toate timpurile –, urmate de fiolele cu acid hialuronic și de fiolele cu colagen din gama profesională Gerovital H3 Equlibrium. În plus, în topul preferințelor de anul acesta s-au regăsit și produsele noi, din extensia de gamă lansată la începutul anului, Gerovital H3 Evolution Perfect Look.
„Odată cu funcționalitatea de Wishlist a noului site, clienții au reușit să își adauge în coșul de cumpărături produsele preferate, iar asta a optimizat experiența de shopping online. În plus, anul acesta am constatat o mai mare încredere în plata cu cardul în rândul consumatorilor, peste 40% dintre achiziții fiind plătite astfel”, a declarat Sebastian Biga, Director Vânzări Farmec.
Vânzările generate în perioada campaniei Magic Black Friday au reprezentat jumătate din totalul vânzărilor înregistrate în luna noiembrie.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri