Comunicat de presă
Cele două arome, Microtea GOLDEN ASSAM - ceai negru cu miere, și Microtea GREEN OASIS – ceai verde și iarbă de lămâie, sunt disponibile online, alături de alte 4 sortimente și o selecție de accesorii stilate și practice, pentru transportarea sau servirea băuturilor calde.
Waterdrop oferă soluții inovatoare și sustenabile pentru a încuraja bunăstarea consumatorilor și un regim de hidratare echilibrat, oferind produse premium și experiențe în jurul chintesenței vieții - apa, deservind peste 1 milion de clienți la nivel mondial.
Microtea este un produs ecologic pur, ce conține ingrediente naturale, fără conservanți, zahăr sau îndulcitori, care se adresează persoanelor interesate de un stil de viață mai echilibrat și mai sustenabil. Având numeroase beneficii pentru tonusul organismului, fiecare cub se dizolvă în 400-600 ml de apă fierbinte la temperatura recomandată de 60 de grade.
Microtea GREEN OASIS transformă ritualul tradițional al ceaiului și potențează beneficiile acestuia, pentru trup, minte și suflet. Extractul pur de ceai verde are un efect antioxidant și îmbunătățește funcționarea creierului.
Microtea GOLDEN ASSAM este ideal pentru un început de zi revigorant. Conține extract pur de ceai negru și miere, având o aromă puternică și numeroase beneficii pentru organism și un efect energizant.
Produsele Waterdrop sunt o alternativă viabilă pentru băuturile care conțin zahăr, cu un conținut caloric minim de aproximativ 4 calorii per cub. Celelalte patru sortimente de ceaiuri care completează gama sunt Microtea FRUIT FUSION – Hibiscus cu affine și măceșe, Microtea ORIENTAL SPICE – ceai de ghimbir, turmeric și chilli, Microtea WHITE BLOSSOM – ceai alb cu floare de tei și afine și Microtea MELLOW MINT – ceai de mentă, mere, lămâie verbină, toate bogate în vitamine, micronutrienți și antioxidanți, ce contribuie la menținerea unei diete echilibrate, fiind lipsite de zahăr sau alți îndulcitori, ceea ce le face potrivite și pentru diabetici.
“Anul acesta ne propunem să venim și mai aproape de consumatori și avem în plan să ne extindem portofoliul și să lansăm mai multe linii noi de produse. Suntem preocupați de protejarea mediului înconjurător și de un stil de viață echilibrat. Astfel, ne dorim ca prin produsele noastre să susținem un regim de hidratare adaptat nevoilor diverse pe care oamenii le au în viața de zi cu zi”, declară Katerina Navratilova (foto), CEO Waterdrop CEE.
Pentru o experiență completă, Waterdrop a creat noi căni termo, practice și stilate, din oțel inoxidabil de înaltă calitate, menite să mențină băutura fierbinte până la 6 ore. Capacul suplimentar de etanșare garantează un transport confortabil și sigur al băuturii, datorită etașeizării foarte bune. Cănile termice sunt disponibile în mai multe variante de design și dimensiuni, de 400 ml, 600 ml sau 1l, adaptându-se unui stil de viață dinamic al consumatorului. Pentru oamenii activi și pasionați de modă, Waterdrop pune la dispoziție și rucsacuri cu modele asortate.
Consumatorii care vor să se bucure de bunăstare și o experiență relaxantă, în confortul propriului cămin, pot opta pentru cupele de marmură cu suport de pahar, accesorii elegante care conferă o atmosferă autentică de sezon.
Nu în ultimul rând, o altă opțiune pentru iubitorii brandului este Waterdrop Club - programul de rewards de care pot beneficia toți clienții. Cu fiecare achiziție, consumatorii pot acumula puncte echivalente cu suma cheltuită, ce pot fi ulterior convertite în produse gratuite și au acces în mod preferențial la produsele noi dar și produse gratuite la fiecare comandă.
Waterdrop deservește peste 1 milion de clienți la nivel global. În spațiun CEE, compania urmează să aniverseze 4 ani de activitate în luna mai. Compania se angajează să manipuleze cu atenție materia primă de bază, apa, și să contribuie la protejarea mediului înconjurător. Prin soluțiile oferite, se salvează până la 98% din ambalaje și CO2, protejând resursele planetei.
Waterdrop® înseamnă funcționalitate și design la cele mai înalte standarde de calitate și estetică. Datorită designului unic al produselor și al calității ingredientelor, Waterdrop este mai aproape de comunitatea sa în viața de zi cu zi, contribuind în mod activ la promovarea unui stil de viață echilibrat.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri