Comunicat de presa
Cam așa a gândit și Ana Morodan, când a acceptat provocarea de a vizita fabrica Eisberg, locul unde cele mai proaspete și sănătoase ingrediente sunt spălate și pregătite în cele mai sigure condiții, pentru a compune mixurile pe care noi, de peste 25 de ani, alegem să le avem în farfurie.
“Nu este întâmplare, salatele sunt tratate cu grijă, pricepere si aș îndrăzni să spun - respect, pentru a rezulta ce vedeți în pungile de pe rafturile supermarketurilor iar apoi în farfurii” a spus Ana Morodan.
“Salatele sunt gândite să aibă gust. Pentru aceasta ingredientele sunt atent asociate, iar dulcele și amarul sunt combinate cu multă atenție”, explică Nicoleta Scarlat, director de marketing și vânzări la Eisberg.
Cunoscută pentru pasiunea pentru fashion și frumos în general, dar și pentru originalitate și non-conformism, Ana Morodan este interesată în principal de calitatea vieții, de adăugarea unui anume stil chiar și celui mai banal gest. Iar includerea salatelor în dieta sa a fost o alegere asumată cu mult timp în urmă.
“Cu salatele îți ierți păcatele” a glumit aceasta.
Eisberg, liderul pieței de profil din România, a decis să-și deschidă porțile fabricii pentru toți cei interesați de modul în care sunt procesate salatele care sunt tot mai prezente în dieta noastră zilnică.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară