Comunicat de presa
Cam așa a gândit și Ana Morodan, când a acceptat provocarea de a vizita fabrica Eisberg, locul unde cele mai proaspete și sănătoase ingrediente sunt spălate și pregătite în cele mai sigure condiții, pentru a compune mixurile pe care noi, de peste 25 de ani, alegem să le avem în farfurie.
“Nu este întâmplare, salatele sunt tratate cu grijă, pricepere si aș îndrăzni să spun - respect, pentru a rezulta ce vedeți în pungile de pe rafturile supermarketurilor iar apoi în farfurii” a spus Ana Morodan.
“Salatele sunt gândite să aibă gust. Pentru aceasta ingredientele sunt atent asociate, iar dulcele și amarul sunt combinate cu multă atenție”, explică Nicoleta Scarlat, director de marketing și vânzări la Eisberg.
Cunoscută pentru pasiunea pentru fashion și frumos în general, dar și pentru originalitate și non-conformism, Ana Morodan este interesată în principal de calitatea vieții, de adăugarea unui anume stil chiar și celui mai banal gest. Iar includerea salatelor în dieta sa a fost o alegere asumată cu mult timp în urmă.
“Cu salatele îți ierți păcatele” a glumit aceasta.
Eisberg, liderul pieței de profil din România, a decis să-și deschidă porțile fabricii pentru toți cei interesați de modul în care sunt procesate salatele care sunt tot mai prezente în dieta noastră zilnică.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri