IN ACEST ARTICOL:

Kaufland continuă să investească în România și deschide un magazin la Turnu Măgurele, județul Teleorman, ajungând la o rețea națională de 149 de hipermarketuri.  Prin această deschidere, compania generează 100 locuri de muncă noi, prin care încurajează dezvoltarea comunității locale.

Comunicat de presă

Cu ocazia deschiderii magazinului, Kaufland a pregătit o serie de surprize pentru cumpărători. Astfel, începând de joi, 3 februarie, pe lângă produsele din oferta săptămânală, clienții sunt așteptați cu reduceri și promoții speciale la articole non-alimentare, amplasate într-un cort special amenajat în parcarea magazinului.

Situat pe Șoseaua Alexandriei, Nr. 7A, Turnu Măgurele, noul hipermarket își așteaptă clienții zilnic, de luni până sâmbătă între 07:30-21.00, iar duminică de la 08.00 până la 20:00.

Magazinul are o suprafață totală de aproximativ 5.600 metri pătrați, dintre care 3.100 de metri pătrați sunt destinați spațiului interior de vânzare. Parcarea oferă 261 de locuri, dintre care 7 pentru persoane cu dizabilități, 8 pentru părinți și 2 locuri de parcare cu acces la stațiile e-charge pentru mașinile electrice. De asemenea, magazinul este prevăzut și cu două rastele pentru clienții care vin cu bicicleta la cumpărături.

Hipermarketul este dotat cu 8 case de marcat standard, raion extins de legume și fructe, vitrină cu servire asistată cu o lungime de 20 metri, pentru o varietate mare de produse proaspete și, de asemenea, brutărie, raion de produse congelate, alimente de bază, dulciuri, băuturi, produse nealimentare și drogherie.

În galeria comercială, clienții au acces și la o pizzerie, cofetărie, farmacie, un pet shop și un punct de accesorii GSM.

În exterior, clienții sunt așteptați la punctul Grill cu o gamă variată de mâncăruri savuroase, gata preparate.

Clienții se vor putea bucura și de facilități prietenoase cu mediul în interiorul magazinului:

  • Kaufland Turnu Măgurele este al doilea hipermarket prevăzut la interior cu un automat de reciclare tip self-service pentru trei tipuri de ambalaje - PET-uri (cu volum de până la 3 litri), sticlă și doze de aluminiu (cu volum de până la 1 litru). Clienții care reciclează astfel vor primi o sumă de bani sub formă de cupon de reducere ce poate fi folosit în magazin.
  • În spațiul special amenajat sub forma unei broscuțe țestoase, clienții pot depune pentru reciclare ambalajele ale produselor de îngrijire personală sau de curățenie și vor primi drept răsplată pentru comportamentul ecologic cupoane cu 50% reducere pentru cumpărarea altora noi, la alegere din produse selecționate, conform campaniei lunare. Clienții pot aduce spre colectare sticle goale din plastic de șampon, balsam, gel de duș, cremă de corp, de față sau de mâini, apă de gură sau de săpun lichid, dar și recipiente goale de produse de curățenie, precum detergenți de haine sau de vase, soluții de curățare a bucătăriei, băii, pardoselii sau geamurilor. Voucherele se ridică de la Biroul de Informații din magazin.
  • Magazinul integrează și un punct de colectare a măștilor de unică folosință, care vor fi ulterior eliminate din mediu și valorificate energetic, în cadrul unui proiect pilot de mediu, inițiat de organizația neguvernamentală „Orașul Meu, Culorile Mele”, cu sprijinul Kaufland România. Vor fi putea fi colectate patru tipuri de măști: măștile de plastic de unică folosință, măștile FFP2, măștile FFP3 și măștile chirurgicale, dacă nu provin dintr-un mediu medical. Nu vor putea fi colectate măști din material textil, confecționate acasă sau alte articole de protecție, deșeuri periculoase (ascuțite, inflamabile, reactive, corozive, toxice, infectate sau patogene), deșeuri medicale, baterii, recipiente sub presiune sau sticlă spartă.

Magazinul oferă toate măsurile sporite de protecție și prevenție împotriva Covid-19 necesare în această perioadă. Astfel:

  • Toate suprafețele de contact și obiectele des utilizate de clienți și angajați, toaletele și spațiile comune sunt dezinfectate frecvent;
  • Magazinul este dotat cu stații cu dezinfectant de mâini gratuit;
  • Casele de marcat sunt dotate cu geamuri de protecție din plexiglas;
  • Pe podeaua din zonele de trafic sunt amplasate benzi care indică distanța de siguranță de minim 2 metri;
  • Toți angajații au echipamente de protecție și cunosc măsurile de prevenție, având la dispoziție și o linie telefonică specială pentru informare corectă și completă;
  • În magazin sunt difuzate și afișate mesaje de informare și reamintire a importanței respectării măsurilor de prevenție;

Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri