Comunicat de presa
Bruce Willis este cunoscut ca un iubitor al băuturilor energizante HELL și asta nu doar pentru că lucrează cu brandul de patru ani. Este binecunoscut faptul că legendarul actor american cere, în mod regulat, ca frigiderul său să fie aprovizionat cu HELL și că este proprietarul cutiei HELL ENERGY cu numărul 1 miliard.
Colaborarea fructuoasă dintre Bruce Willis și HELL ENERGY a produs deja două campanii de comunicare, în 2018 pentru gama de băuturi energizante HELL ENERGY și în 2020 pentru gama de băuturi gata preparate pe bază de cafea și lapte ENERGY COFFEE. În acest context, noua prelungire a contractului nu este nicio surpriză, iar noua campanie îi portretizează perfect obiectivul.
„Nu este niciun secret că HELL ENERGY își propune să atragă un grup-țintă mai tânăr, iar Bruce Willis va juca un rol esențial în acest sens în următorii doi ani. În noua campanie, actorul american a fost surprins într-un mod mult mai cool decât oricând. Cred că rezultatele vorbesc de la sine”, a declarat Krisztián Schmidt, Creative Marketing Director la HELL ENERGY.
Producătorul de băuturi energizante, lider de piață în Ungaria, este mândru că Bruce Willis păstrează un stoc de HELL în frigiderul său acasă. Anul trecut, pe când Bruce Willis se afla pe platourile de filmare ale celui mai recent film de acțiune din portofoliul său, în Georgia (SUA), și-a dat seama că nu mai are nicio cutie din băutură sa preferată. Având în vedere faptul că băutura energizantă cu cap de diavol nu era disponibilă în zona orășelului american în care filma, Bruce Willis și-a trimis avionul privat înapoi în New York pentru a-i aduce HELL ENERGY din stocul de acasă.
Băuturile energizante HELL ENERGY conțin ingrediente de înaltă calitate: aproape 90% apă, restul reprezentând zahăr granulat, cofeină, și complexul de vitamine B, la care se adaugă uneori aminoacizi esențiali pentru menținerea tonusului, acid citric, aromă și regulator de aciditate, fără adaos de conservanți.
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural