CP
„A fost uimitor să urmăresc călătoria lui Megan, Johnathan și Clarence din cadrul competiției New Legacy Challenge”, a declarat Tommy Hilfiger, Designer Principal, Tommy Hilfiger Global. „Prin colecțiile lor au dat dovadă de creativitate și viziune remarcabile și sunt atât de încântat să văd cum talentul lor modelează viitorul industriei noastre. Felicitări lui Clarence pentru că a câștigat competiția! Parteneriatul nostru cu Harlem’s Fashion Row își are rădăcinile în angajamentul nostru comun de a susține diversitatea celor înzestrați cu un astfel de talent, iar seara aceasta a marcat un moment semnificativ pentru noi.”
Competiția New Legacy Challenge a fost creată pentru a sprijini la nivel global talentul celor din comunitatea persoanelor de culoare, aflați la început de carieră. Competiția evidențiază istoria și contribuțiile aduse în modă de comunitățile persoanelor de culoare, celebrând, de asemenea, vocile noii generații de designeri negri. În 2021, aplicațiile a 12 concurenți au fost selectate, iar designerii au fost invitați să-și prezinte lucrările unui juriu printr-o expoziție virtuală.
Credit - Megan Cencula, IG @mcencula - Tommy Hilfiger, Anthony Ramos, Randy Cousin
S-a dorit să se continue alinierea la misiunea Programului People's Place, și anume aceea de a promova reprezentarea în industriile modei și creative a comunității BIPOC, motiv pentru care s-a ales o echipă diversă de creatori care a lucrat cu finaliștii atât în fața cât și în spatele camerei pentru ca ale lor creații unice să prindă viață. Echipa a fost formată din:
· Fotograf: Justin French (@frenchgold)
· Styling: Randy Cousin (@cousinrandy)
· Hair stylist: Jonathan De Francesco (jondefranc)
· Modele: Elaine Palacios (@elainelorelin) și Baba Diop (@quaintbaba)
„Reiterăm conceptul colaborărilor de produse în modă prin Programul People’s Place”, a declarat Randy Cousin, SVP Product Concepts și Programul People’s Place, Tommy Hilfiger. „Programele de colaborare precum New Legacy Challenge sunt centrate pe acces, ca să putem să facem loc pentru mai multe resurse, mentorat și oportunități care vor amplifica vocile talentelor BIPOC. Credem cu adevărat că parteneriate ca acestea ar putea servi ca un model valoros pentru industria noastră.”
„Este întotdeauna o mare onoare pentru noi să colaborăm cu lideri mondiali din lumea modei care împărtășesc aceeași viziune cu noi și aduc în discuție teme precum diversitatea și incluziunea în industrie, investind împreună timp, energie și resurse în următoarea generație de talente iconice din comunitatea perrsoanelor de culoare.”, a declarat Brandice Daniel, fondatorul Harlem's Fashion Row.
Pe 8 martie 2022, cei trei finaliști și-au expus colecțiile în runda finală de la New Legacy Challenge, care a avut loc la The EDITION Times Square Hotel. Megan, Johnathan și Clarence și-au prezentat inspirația, conceptele și colecțiile în fața unui juriu format din Tommy Hilfiger, Anthony Ramos - artistul câștigător de GRAMMY și nominalizat la Emmy și Golden Globe, și directorii de la Tommy Hilfiger și HFR.
În timpul evenimentului final din 10 martie 2022, Clarence a fost anunțat câștigătorul New Legacy Challenge. El va primi un grant de 20.000 de dolari și oportunitatea de a fi co-desginer al unei colecții capsule alături de echipa de design Tommy Hilfiger.
„Sunt onorat să fiu desemnat câștigătorul New Legacy Challenge”, a spus Clarence Ruth. „Această oportunitate mi-a adus o incredibilă libertate creativă și șansa de a învăța și de a mă dezvolta lucrând alături de Urs Graber, mentorul meu de la Tommy Hilfiger. Sunt încântat să merg înainte și să iau tot ce am trăit prin această experiență și să integrez în procesul meu de design, precum și să ofer sprijinul meu designerilor de culoare.”
Brand-ul lui Clarence, Cotte D’Armes, explorează denimul dintr-un punct de vedere nou, cu o colecție de pantaloni, topuri și outwear bazată pe denim, care îmbină stilul military cu o notă de streetwear și biker chic
Evenimentul final a inclus și proiecția seriei documentare New Legacy Challenge, care a fost regizat de cineastul premiat Luchina Fisher. Documentarul, care oferă publicului o privire în interior asupra competiției, va fi lansat pe canalele Tommy Hilfiger la nivel global în aprilie 2022.
Programul People’s Place a fost lansat în iulie 2020, inspirându-se din primul magazin cu același nume al lui Tommy Hilfiger, pe care l-a deschis în 1969 în orașul său natal, Elmira, NY. Programul amplifică eforturile companiei și dedicarea resurselor pentru creșterea oportunităților și vizibilității pentru comunitățile subreprezentate din industriile globale de modă și îmbrăcăminte. Platforma acționează în conformitate cu aceste angajamente prin trei piloni — Parteneriate & Reprezentare, Sprijin în carieră & Acces la industrie și Leadership în industrie — cu obiectivul de a obține o schimbare semnificativă și de lungă durată. Pentru mai multe informații despre călătoria de sustenabilitate socială și de mediu a lui Tommy Hilfiger, vizitați sustainability.tommy.com.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind #TommyHilfiger și @TommyHilfiger.
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate