Comunicat de presă
Cu o majoritate zdrobitoare de 76%, româncele consideră că nu au suficient timp liber pentru odihnă și relaxare, arată un studiu realizat de brandul Morphy Richards în România[1], ce și-a propus să identifice comportamentele românilor când vine vorba de rutinele de pregătire a mesei, curățenie și relaxare. Dintre acestea, 44% au declarat că dedică o oră sau mai puțin pe zi exclusiv relaxării (apelând la vizionarea filmelor și serialelor, mers la sală, citit, plimbare în natură, ieșiri cu prietenii). În ceea ce privește orele necesare de somn pentru o viață sănătoasă, doar 16% au declarat că reușesc să doarmă între 7 și 9 ore pe noapte, necesarul recomandat pentru un somn sănătos al unui adult.
5 din 10 românce dedică peste 5 ore pe săptămână curățeniei și doar 1,93% au declarat că nu se ocupă de menținerea curățeniei în casă, pentru că beneficiază de ajutor. Chestionarul, inițiat de Morphy Richards pentru a identifica modurile în care româncele se raportează la odihnă, confirmă că româncele sunt cele care își însușesc o mare parte din responsabilitățile casnice și caută moduri de a-și ușura munca „invizibilă” precum gătitul, curățenia sau îngrijirea copiilor.
În ceea ce privește timpul dedicat gătitului și pregătirii meselor, jumătate din respondenți au declarat că aleg să combine gătitul o dată pe săptămână cu mâncatul în oraș, în familie și doar 7% este ponderea celor care nu gătesc deloc.
Când vine vorba de responsabilitățile casnice în cuplu, doar 14% împart programul de curățenie cu partenerul.
Momentele zilei pe care româncele le dedică relaxării sunt variate, majoritatea (34%) considerând servirea cafelei de dimineața momentul lor de liniște, în care nu sunt solicitate. Un procent asemănător dintre respondenți declară că reușesc să își dedice timp pentru divertisment și relaxare doar seara, după programul de muncă. O descoperire interesantă este faptul că 9 din 10 românce nu consideră pauza de masă de la birou un moment de relaxare, iar o pondere de 17% declară că reușesc să se relaxeze și să se odihnească doar atunci când dorm.
Pentru a scădea timpul petrecut la treburile casnice, Morphy Richards invită clienții să se bucure de tehnologia de ultimă generație la electrocasnice și să profite de ofertele speciale de preț din perioada aceasta.
Lansat în 2021 pe piața din România, brandul de electrocanice Morphy Richards, originar din Marea Britanie și cu o tradiție din 1936, promite să se dedice identificării nevoilor de consum specifice ale românilor și să aducă un nou nivel de confort și eleganță în casele românilor printr-o gamă variată de produse: de la aparate de gătit, cafetiere, fierbătoare de apă, roboţi de bucătărie, soup makere şi prăjitoare de pâine, până la aspiratoare verticale, aparate de curăţat cu aburi, fiare şi staţii de călcat.
Morphy Richards, happiness enginereed.
Fericirea începe acasă.
Fondat în 1936, brandul britanic de electrocanisce Morphy Richards a reprezentat întotdeauna la cel mai înalt nivel designul britanic și tradiția de a aduce împreună lumi și idei diferite. Moștenirea pe care Morphy Richards o continuă și astăzi sunt produsele sale inovatoare, accesibile, care pur și simplu îmbunătățesc calitatea vieții. Misiunea Morphy Richards este să creeze produse de care oamenii au nevoie, care le fac viețile mai ușoare și casele fericite. Unul dintre criteriile de calitate principale rămâne în continuare sustenabilitatea. Morphy Richards creează produse rezistente, durabile, care necesită mai puține reparații și înlocuiri, fără a neglija detaliile de design care conferă personalitate și rafinament.
[1] Studiul a fost realizat în 2022 și a presupus un chestionar cantitativ, pe un eșantion de 519 respondenți din România, dintre care 452 femei, pe platforma online morphyrichards.ro.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară