Comunicat de presă
La eveniment au participat jurnaliști și bloggeri care au avut ocazia să testeze mobilierul, să se inspire din decorațiunile prezentate și să afle mai multe despre cele trei trenduri propuse de designerii JYSK pentru acest sezon: Balance, Utopia și Grounded.
Trendurile sezonului Vara 2022
În timpul pandemiei, consumatorii au căutat noi modalități de a reveni la o viață mai simplă. Ni s-a reamintit importanța de a ne întoarce la noțiunile fundamentale care sunt importante în viață. Acest lucru reprezintă esența trendului BALANCE. Produsele sunt atractive și funcționale, care au o durată mare de viață și care pot, în timp, să fie folosite în noi feluri, amplasate în unghiuri sau pe suprafețe diferite. Inspirația pentru acest trend vine din peisajul plajelor scandinave, în care dunele de nisip luminate natural apar în tonuri plăcute.
Trendul UTOPIA reprezintă un spațiu creativ, într-un mod jucăuș. Înconjurați de nesiguranță, căutăm un loc în care să ne retragem, o zonă perfectă unde ne putem odihni, putem respira ușurați și putem ști că nimic rău nu se întâmplă. Gama de culori are o puternică inspirație scandinavă. Roșul transmite optimism, iar pastelurile fine combinate cu kaki și albastru deschis te duc cu gândul la nopțile de vară din Țările Nordice.
În perioadele în care imprevizibilitatea este mare, ne ajută să găsim starea de calm, iar trendul GROUNDED a fost conceput pentru acest lucru. Oamenii găsesc timp și spațiu pentru a reflecta. Compoziția culorilor atrage privirea și trezește curiozitatea. Tonuri sunt inspirate din natură – culoarea piersicii, a vinetelor sau smochinelor, precum și din câmpurile de flori naturale care nu au fost atinse de mâna omului.
Mobilier scandinav ușor de întreținut
În colecția actuală sunt incluse produse pentru terasă, balcon și grădină realizate din materiale ușor de întreținut, cu design scandinav modern și culori noi.
“Suntem gata să prezentăm cel mai bun sortiment de grădină JYSK de până acum. Pe lângă produsele care au înregistrat cele mai bune vânzări în ultimul an, am introdus în sortiment și produse noi, în culori variate, care să se ridice la înălțimea așteptărilor clienților noștri”, explică Hans Christian Ziegler Bruun, Category Manager JYSK pentru produsele de grădină.
Setul VONGE, de exemplu, are un design minimalist și poate fi lăsat afară chiar dacă plouă pentru perioade scurte de timp. Gama UHRE, care include colțar de terasă și șezlong, este realizată dintr-o țesătură vopsită cu pigmenți protejați UV, care protejează materialul de efectele razelor soarelui, este rezistentă la apă și se usucă rapid. Setul de grădină DAGSVAD, de exemplu, care include masă de grădină și două bănci pentru grădină, este realizat din lemn artificial care nu necesită întreținere.
Mobilierul de grădină realizat din lemn este 100% certificat FSC (FSC® N001715), ceea ce înseamnă că materia primă provine din surse responsabile și are trasabilitate. Masa de grădină YTTRUP sau scanuele MADERNE sunt realizate din aluminiu și lemn masiv de eucalipt certificat FSC. Setul de terasă UGILT, care include canapea și masă, este realizată din lemn masiv de salcâm certificat FSC și are un dsign modern, simplu și atractiv.
Produsele din noua colecție de mobilier și accesorii de grădină sunt disponibile în magazinele fizice JYSK și online, pe JYSK.ro.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri