Comunicat de presă
Colecția Levi’s Fresh reinventează metodele tradiționale de manufacturare. Prima inovație e vizibilă în sursa vopselelor folosite pentru colorarea articolelor vestimentare. Coloranții folosiți sunt pe bază naturală, lucru care în mod firesc ar oferi niște nuanțe pământii hainelor. Însă, Levi’s reușește să creeze o modalitate prin care aceste nuanțe sunt vibrante și expresive, precum piersică, lavandă, roz și galben. Tehnologia din spatele acestor coloranți a fost special concepută pentru a necesita mai puține instrumente auxiliare și resurse umane, fără a compromite rezistența și aspectul culorilor. Rezultatul este un proces de vopsire durabil și inovator. Toate vopselele folosite în cadrul colecției având un conținut minim de plante sau minerale de 50%.
Economisirea apei reprezintă o altă prioritate a colecției Levi’s Fresh. Dorindu-se ca această colecție să aibă un nivel de durabilitate cât mai ridicat cu putință, tehnologia din spatele morilor de țesături folosite se concentrează în jurul unui proces de osmoză inversă, care funcționează pe baza apei reciclate provenită din procesarea umedă. Alte tehnici de economisire a apei au inclus vopsirea cu ultrasunete a fibrelor, coloranții pigmentați direcți și vopsirea topurilor la spălătorii folosind apă reciclată și echipament econom din punct de vedere energetic.
Conceptul din spatele acestei colecții este despre look-uri monocromatice, fie în întregime, fie combinate într-un mod cât mai creativ cu putință. Articolele vestimentare care definesc colecția Levi’s Fresh sunt un blug 551Z Straight Crop și un Trucker de tip II în toate cele patru culori menționate mai devreme. De altfel, se mai disting în colecție și o jachetă moale, supradimensionată, cu buzunar tip marsupiu; un pantalon scurt din twill plisat Levi’s XX Chino; un pantalon scurt Utility High Loose, o haină din bumbac cu buzunare, o rochie din denim până la nivelul gambelor și o gamă de tricouri Red Tab Vintage. Pentru a avea un look definit și complet, Levi’s include și pălării – un bucket hat din twill de bumbac și un beanie din tricot.
Nu în ultimul rând, un alt strop de nostalgie și culoare care ne întoarce pe toți cu gândul la colecția Fresh Produce din anii 1970 e reprezentată de faptul că întreaga gamă de produse include tab-uri speciale cu fructe și legume, o abordare alternativă a tab-urilor cu morcovi incluse în varianta originală.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri