IN ACEST ARTICOL:

O consecință firească a extinderii brandului, anunțată deja de managementul companiei în trecut, Atelierele Pegas lansează o primă colecție de haine de streetwear care să răspundă pe măsură biciclistului modern, atent la imaginea și confortul său.

Comunicat de presă

Casa Pegas este conceptul sub care se lansează colecția ce propune fanilor cunoscutului brand obiecte vestimentare bike-friendly, cu design românesc, original, inspirate din cultura urbană locală. Acum poți să te deplasezi cu bicicleta preferată în confort, dar și cu stil!

Dat fiind că bicicleta nu mai este doar un banal mijloc de locomoție și bicicliștii formează comunități puternice, colecția Pegas propune o varietate de haine pentru toate gusturile – bărbați și femei, vesele & colorate sau mai serioase, ținute casual sau office, pentru cald sau mai răcoare. Acestea pot fi cumpărate de pe Bicicleta Pegas sau Fashion Days.

Vlad Stănescu, Manager Marketing și Comunicare Atelierele Pegas ne-a spus cu această ocazie: “Investiția în prima colecție de haine Pegas a fost de aproape 1 milion de euro, un început promițător pentru o piață versatilă și în creștere, iar managementul companiei estimează vânzări substanțiale, care să susțină crearea și producția în viitor a noi linii vestimentare sub același brand, al Casei Pegas.”

În conceperea acestei colecții, Atelierele Pegas au avut în vedere nu numai un design care pune accentul pe valori românești, dar și materiale care respectă nevoile unui ciclist urban: bumbac, poliamida sau în combinație, folosite pentru a asigura elasticitate, să lase pielea să respire, să fie lejere și plăcute la purtat; țesături speciale, ușoare, cu membrană waterproof și proprietăți de "respirare", elemente reflectorizante, fit lejer. De asemenea, hainele de la Pegas sunt produse integral în România.

Colecția este lansată prin intermediul unei campanii de comunicare ce are în prim-plan patru personaje ce formează Casa Pegas, ambasadorii noii linii lansate: Andrei Pegassi, Edgar Pegas, Gianni Pegace și Domnișoara Pegasy. Ei sunt, în fapt, personajele poveștii care definește „omul Pegas”, cu toții iubitori de bicicletă, viața activă, muncă și fun, oameni care zâmbesc cu bucurie la auzul numelui Pegas. Chiar dacă au 20, 40 sau 50 de ani, iubitorii de Pegas asociază brandul cu o amintire plăcută a copilăriei, cu libertatea și bucuria de a pedala în șaua lungă. Casa Pegas. Colorează orașul!


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri