Comunicat de presă
Zalando, una dintre principalele platforme online de fashion și lifestyle din Europa, sărbătorește lansarea în România prin intermediul unei campanii care invită publicul să descopere noi moduri de a-și celebra individualitatea. Împreună cu artiști și creatori de conținut locali, Zalando îi încurajează pe iubitorii de fashion din România să își exprime stilul personal cu ajutorul celor peste 1.700 de branduri disponibile pe platformă, cea mai extinsă selecție de articole de fashion disponibilă în țară.
Campania pune accentul pe varietatea articolelor oferite de Zalando și arată că oricine își poate găsi stilul preferat pe platformă. Cu ajutorul unor personalități locale, inclusiv fotografi, artiști și creatori de conținut care surprind esența culturii fashion în România, campania îi aduce în lumina reflectoarelor pe cei care susțin autenticitatea și libertatea de expresie prin alegerile lor vestimentare.
Fotograful Vlad Andrei a imortalizat stilurile unice ale cântăreței de trap Bruja, reporterului și creatorului de conținut Edi Brandabura, artistei Irina Rimes, creatoarei de conținut Lorelei Bratu și actriței Olimpia Melinte - aceștia s-au alăturat campaniei și au folosit selecția de articole disponibile pe Zalando ca sursă de inspirație pentru a-și pune în valoare personalitatea. Astfel, a rezultat o serie de povești despre stil, disponibile pe zalando.ro, în secțiunea special dedicată campaniei.
Stilul meu a fost întotdeauna puternic legat de cine sunt în fiecare moment al vieții mele. Așa cum povestea mea este în continuă desfășurare, la fel se schimbă și alegerile mele vestimentare și îmi permit să-mi împărtășesc evoluția cu toți cei care mă urmăresc. Așa că am fost încântată să fac parte din lansarea Zalando în România și să lucrez împreună cu echipa minunată din spatele acestui brand, spune artista Irina Rimes.
Zalando oferă o selecție variată de articole, de la piese create de designeri atemporali, și până la cele mai recente lansări streetwear. Odată cu deschiderea platformei în România, iubitorii de fashion pot alege din 350.000 de produse de la peste 1.700 de branduri, unele dintre ele fiind disponibile pentru prima dată pe piața din România. Printre brandurile prezente pe platformă se numără adidas, Nike și Bershka, Tommy Hilfiger, Hugo Boss și Guess, sau Karl Lagerfeld, Michael Kors și Moschino.
Daniel Rogiński, General Manager pentru Europa Centrală și de Est la Zalando: „Suntem încântați să le urăm bun venit iubitorilor de fashion din România și să le oferim acces la opțiuni vestimentare nelimitate. La Zalando, credem că o selecție amplă de produse le oferă oamenilor șansa de a-și găsi stilul preferat și de a se exprima așa cum își doresc. De aceea, ne dorim să le punem la dispoziție cea mai variată gamă de articole de pe piață, alături de o experiență plăcută și adaptată nevoilor lor, astfel încât să devenim The Starting Point for Fashion sau, cu alte cuvinte, un reper în domeniu.”
Campania vine în continuarea proiectului de extindere Zalando în noi țări europene care, în 2021, a inclus Lituania, Slovenia, Slovacia, Estonia, Letonia și Croația. În România, campania integrată cuprinde materiale creative pentru TV, radio, print, OOH, video online, PR, activități de Social Media și Influencer Marketing, și demonstrează cum Zalando oferă inspirație pentru orice stil vestimentar celor aproape 49 de milioane de clienți activi existenți în prezent în 25 de țări din Europa.
Aplicația mobilă Zalando (disponibilă în App Store sau Google Play Store) oferă acces la cea mai mare gamă de produse vestimentare din Europa, precum și 100 de zile de retur gratuit.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice