Comunicat de presă
Campania „Vara asta e atât de bine să fii FRESH” este un manifest al promisiunii Kaufland pentru prospețime, calitate, prețuri avantajoase, varietate și cumpărături rapide. Și pentru că prospețimea merită sărbătorită, spotul campaniei include o abordare creativă asupra conceptului – o petrecere la raionul de legume-fructe din hipermarket, pe ritmurile piesei "Fresh" a lui Kool & The Gang.
Campania se desfășoară la nivel național și poate fi urmărită începând cu luna iunie pe toate mediile de comunicare principale, printre care și canalele oficiale de social media Kaufland România – Youtube, Facebook, Instagram și TikTok și pe TV.
Kaufland oferă clienților săi o selecție variată de fructe și legume proaspete, avantajoase ca raport calitate-preț. Hipermarketurile Kaufland sunt aprovizionate în fiecare dimineață cu produse proaspete, iar stocul de la raft este refăcut chiar și de mai multe ori pe parcursul unei zile.
Din grijă față de mediu, Kaufland amintește cumpărătorilor că cea mai bună variantă de a cântări și transporta fructele și legumele rămâne saculețul reutilizabil din material textil, deoarece „Consumul excesiv de plastic dăunează grav comunității”.
Mai multe informații despre campania de vară puteți regăsi pe kaufland.ro/vara-fresh.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară