Comunicat de presă
Brandul de modă Pull&Bear continuă să celebreze tinerețea, creativitatea, pasiunea și nonconformismul în noul magazin deschis în principala zonă comercială a centrului AFI Cotroceni, noul său spațiu comercial este cu 50% mai mare față de locația anterioară. Noul magazin Pull&Bear este cel mai mare din România, având o suprafață comercială de 652,71 mp, din totalul de 920 mp și este dispus pe un singur nivel.
Conceptul creat de o echipă proprie de arhitecți reflectă spiritul tânăr, relaxat și dinamic al brandului Pull & Bear într-un spațiu special amenajat să concentreze toată atenția clienților asupra elementului cheie: îmbrăcămintea. Maximizarea vizibilității produselor și crearea unei experiențe de cumpărături mai plăcute și mai eficiente reprezintă cei doi piloni centrali ai noului concept de magazin.
Finisajele sale decorative simplificate și corpurile de iluminat LED, oferă un câmp vizual mai amplu, astfel având posibilitatea identificării cu ușurință a celor mai noi colecții: Summer Edition, XDYE și articole cu licență Robert Mapplethorpe.
Mobilierul completează designul minimalist, având forme geometrice și culori neutre, în care se imbină armonios elementele de decor cu atmosfera încăperii. Iluminatul LED al oglinzilor expuse evidențiază conceptul inovator.
„Ne bucurăm că AFI Cotroceni este locul ales de brandul PULL&BEAR pentru a deschide un nou concept de magazin și suntem convinși că noul spațiu va avea succes. Dorim ca cel mai mare mall din România să continue să fie destinația numărul 1 de shopping, consolidându-ne permanent procesul dinamic de extindere și dezvoltare, un capitol la care business-ul nostru a fost întotdeauna puternic. Inovațiile constante pe care AFI Cotroceni le aduce pe piața de retail sunt principalul nostru diferențiator”, a declarat Sorin Scîntei, Director general AFI Cotroceni.
Despre noul concept de magazin
- Sustenabilitatea e parte integrantă din strategia PULL&BEAR și este reflectată în noul concept prin intermediul tehnologiei. Noua facilitate Click&GO disponibilă exclusiv în aplicația brandului, permite clienților să achiziționeze online articolele favorite și să ridice comanda în 4 ore.
- Au fost diminuate efectele activității de zi cu zi din magazin prin montarea unui sistem de iluminat LED, setarea temperaturii ambientale, utilizarea temporizatorilor în consumul de apă etc.
- În plus, brandul comercializează articole Join Life din materiale provenite din surse sustenabile, precum bumbac organic, vâscoză, poliester reciclat și iută, utilizând procese de fabricare cu un impact cât mai mic asupra mediului înconjurător.
- La fiecare achiziție clienții pot opta contracost pentru o sacoșă de hârtie, veniturile obținute din vânzare fiind investite integral în proiecte de sustenabilitate, sau o sacoșă reutilizabilă disponibilă pe două mărimi diferite.
- PULL&BEAR reciclează selectiv deșeurile și oferă clienților opțiunea de a dona articole de îmbrăcăminte în containerele Take Back instalate în magazin, program prin intermediul căruia au fost colectate și reciclate peste 33 de tone de textile numai în 2021, alături de Societatea Națională de Cruce Roșie Sector 6.
- Mobilierul are forme geometrice și culori neutre, care combină texturi albe și metalice.
- Intrarea principală a magazinului nu mai este evidențiată prin vitrine deschise, ci funcționează în armonie cu interiorul magazinului, oferind clienților o vedere amplificată asupra întregului magazin.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri