Nestlé lansează pe piața din România brandul NESVITA®, o gamă de produse care susțin un stil de viață sănătos

IN ACEST ARTICOL:

Nestlé lansează pe piața din România brandul NESVITA®, o gustare de ovăz cu fibre, vitamine și minerale. Conform unui studiu realizat de Nestlé în decembrie 2021, pentru 72% dintre românii din mediul urban, ingredientele sunt cele mai importante în decizia de achiziționare a unui produs alimentar. De aceea, noua rețetă include fulgi de ovăz integral, fructe uscate, semințe și miere și este o sursă importantă de fibre, care sprijină diferitele nevoi ale organismului, precum și un stil de viață sănătos. Noile produse nu conțin zahăr adăugat.

CP

NESVITA® este disponibil în magazine în trei variante: Gustare de ovăz pentru energie, Gustare de ovăz pentru piele sănătoasă, Gustare de ovăz pentru imunitate. Varianta prună-măr cu semințe de in a fost dezvoltată pentru a oferi un plus de energie, varianta morcov-măr conține vitaminele B2 (riboflavină) și B3 (niacină) care contribuie la menținerea sănătății pielii, iar varianta zmeură, coacăze negre și semințe de in cu vitaminele C si B6 a fost creată cu scopul susținerii imunității.

Cele trei propuneri de mic dejun sunt disponibile în pachete de o singură porție (35 g), se prepară ușor și sunt foarte gustoase pentru toată familia. Pentru preparare se poate turna lapte sau băutură vegetală, iaurt sau apă peste produs, rezultând o gustare hrănitoare, gata de consumat în doar 3-5 minute.

Tarot Online: Previziuni și etalări zilnice. Nestle deschide un nou segment de consum cu  primele cereale cu forme și gust de fructe din România PRISA lansează campania Informare, apoi suplimente alimentare și platforma educativă www.infosuplimente.ro NESTLÉ anunță lansarea inovației NESCAFÉ 3in1 Black Roast

“Importanța fibrelor și a cerealelor integrale în alimentație este un subiect care trebuie adresat unui număr cât mai mare de consumatori. Prin lansarea NESVITA®, dorim să sprijinim educația consumatorilor cu privire la rolul cerealelor integrale și al fibrelor în menținerea sănătății, încurajându-i totodată să-și îmbunătățească obiceiurile alimentare”, spune Mihaela Bușu, Business Executive Officer, Nestlé România.

Contextul global

Gama de produse NESVITA® se încadrează în categoria Cerealelor pentru Micul Dejun, fragmentată în numeroase segmente precum cereale gata de consum, granola, muesli, terciuri, gustări din ovaz etc, conform CODEX Alimentarius[1]. Industria cerealelor pentru micul dejun a avut o creștere constantă de-a lungul istoriei sale. Conform unui studiu realizat de Ipsos Marketing, în ceea ce privește gustările de ovaz și terciurile, Scoția și Marea Britanie sunt țările cu cel mai ridicat consum iar în țările mai apropiate de România, precum Polonia sau Serbia, consumatorii sunt deja familiarizați cu această sub-categorie.

Proiecte sustenabile și inovatoare premiate la Maratonul pentru Educație Antreprenorială 60 de echipe din 20 de județe se confruntă în marea finală a celei mai ample competiții de planuri de afaceri din România Gala CONAF Women In Economy marchează o victorie pentru antreprenoare

Contextul local

Conform datelor furnizate de Nielsen Retail Audit[2], în România, piața de Cereale pentru mic dejun a atins în 2021 valoarea de 70 milioane de EUR, cea mai mare cotă de piață de 88.5% fiind deținută de cerealele gata de consum. Sub-categoria de cereale de tip gustări de ovăz este relativ recent dezvoltată în România, cu o valoare de 851 mii EUR și o cotă de doar 1.2%, dar cu o evoluție considerabilă atat în volum (+ 38%) cât și în valoare (+44%).

Consumul de fibre în România

Consumul de fibre alimentare recomandat este, în medie, de 30 de g pe zi. O porție de 35g de gustare de ovăz NESVITA® asigură aproximativ 10% din necesarul zilnic de fibre alimentare, furnizând între 2,8 g și 3,5 g de fibre per porție.

4 zodii greu de uitat: Carisma lor este legendară KitKat Chunky Double Choc, în ediție limitată, pentru mai multe Pauze cu bun și bine Cartea de tarot a anului 2024 este FORȚA. Lecția radicală a lui 2024: Puterea pierdută și regăsită! Îmblânzirea Scorpiei-Leu se face cu blândețe

Consumul de cereale integrale în România

60% dintre românii din mediul urban consideră că alimentația sănătoasă este cel mai important contributor la un stil de viață sănătos, conform studiului realizat de Nestlé în decembrie 2021. Cu toate că românii știu că cerealele integrale sunt bogate în fibre alimentare și pot contribui la reducerea riscului anumitor boli cronice netransmisibile, media consumului este doar de 2.8 ori pe săptămână. Consumul în România este mult sub recomandări, care propun ca jumătate din cerealele și produsele derivate (pâine, paste, orez) consumate într-o zi să fie integrale. Doar 16% dintre românii din mediul urban consumă cereale integrale mai mult de 5 ori pe săptămână.

CLARA, filmul despre realitatea copiilor lăsați în urmă de părinții plecați în străinătate, intră în cinematografele din România Photo finish hair. Cum obții un păr cu efect de oglindă? Sărbătoare 12 octombrie: Sfinții Mucenici Tarah, Prov și Andronic

[1] http://www.fao.org/gsfaonline/foods/details.html?id=104

[2] NielsenRetail Audit Oct 2021 Cereals, Muesli Total Market & NielsenRetail Audit Oct 2021 Hot Porridge Total market


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri