Comunicat de presă
Prima generație digitală, generația new silent, zeds, buzzers — sau orice alte nume au fost date oamenilor născuți după 1997. Toți sunt diferiți între ei: iau decizii și aleg produse într-un mod diferit față de generațiile precedente, îngrijindu-și până și pielea printr-o modalitate diferită. Ei pun la îndoială standardele de frumusețe și urmăresc îndeaproape acțiunile și pozițiile brand-urilor. Să aruncăm o privire la ce se așteaptă Gen Z de la industria frumuseții în 2022.
Îngrijire și curățare continuă
Potrivit studiilor, categoria de clean beauty este în creștere activă, iar 55% dintre consumatorii tineri aleg produse cosmetice ecologice. Statisticile globale arată că 48% dintre cumpărători consideră că absența ingredientelor nocive din produsele cosmetice este o prioritate de top.
Pentru generația tânără, acestea nu sunt cuvinte goale care fac parte dintr-o strategie de marketing. Ci factori cheie în procesul de alegere a produsele pentru îngrijirea pielii sau cosmetice. Tinerii își fac timp să studieze compoziția, iar impactul asupra mediului este în centrul atenției lor. Eficiența și „sustenabilitatea” sunt mai importante decât prețul: fără aceste cerințe, bețișoarele reutilizabile din silicon nu ar fi apărut pe piață, iar gadget-urile inteligente nu ar fi devenit must-have-uri în rutina de îngrijire a pielii.
Autenticitatea și deschiderea în comunicare din partea brand-ului oferă un impact semnificativ asupra alegerii produselor cosmetice.
Inovație și creativitate
Această tendință este conectată în mod inevitabil la dezvoltarea durabilă și producția mai curată. Companiile au introdus soluții mai inovatoare, descoperind noi ingrediente - toate aceasta fac ca industria să avanseze, dezvoltând o abordare creativă a lucrurilor care sunt deja familiare. Astfel apar pe rafturile magazinelor produse ce conțin ingrediente pe bază de plante sau tehnologii avansate de înfrumusețare. Zoomerii sunt constant în căutarea lucrurilor noi: senzații, impresii și experiențe. Prin urmare, sunt deseori preferate brand-urile care au o abordare neobișnuită în crearea produselor, prin texturi noi și gadget-uri care susțin rutina de înfrumusețare, oferind rezultatele vizibile și imediate.
Diversitate
Principalul standard de frumusețe al Gen Z este lipsa standardelor. Aceștia se simt parte dintr-o comunitate diversă și sunt deschiși cu privire la orice trăsături distincte ce privesc aparența, culoarea pielii și rasa. Reprezentanții acestei generații apreciază în mod deosebit incluziunea și diversitatea, căutând sprijinul industriei de beauty în această direcție.
Tehnologia drept componentă principală
Una dintre caracteristicile cheie ale generației Z este digitalizarea. Acești tineri s-au născut în era dezvoltării active a tehnologiei și acum cresc și se dezvoltă în două lumi simultan: realitate și virtual. Companiile răspund nevoilor acestei audiențe prin introducerea tehnologiilor AR atunci când încearcă machiaje, integrând toată experiența într-un metaverse - unde organizează evenimente și interacționează cu clienții.
Dispozitivele moderne de beauty ating aceste standarde. Tehnologia pe care se bazează fiind în continuă dezvoltare. De exemplu, dispozitivul de tonifiere cu microcurent FOREO BEAR este echipat cu un sistem anti-șoc care scanează pielea, verificând nivelul de hidratare și face ca procedura să fie sigură și nedureroasă.
Puterea rutinei de beauty
Generația Z apreciază în special rutinele zilnice. Ei obțin cea mai mare plăcere din procesul propriu-zis și nu îl consideră doar o necesitate. Soluțiile tehnologice oferindu-le o serie de oportunități aici. De exemplu, pentru FOREO LUNA 3 plus, ritualul de îngrijire pe care ar trebui să îl urmezi arată astfel:
● Udă-ți fața, aplică demachiantul preferat pe LUNA 3 plus și pornește-l printr-o simplă apăsare a butonului.
● Curăță-ți fața folosind mișcări circulare timp de 30 de secunde până când cronometrul încorporat finalizează procedura.
● Clătiți LUNA 3 plus, uscați-vă fața cu un prosop și continuați rutina de îngrijire a pielii cu produsele preferate.
Drept urmare, vei obține o piele perfect curată înainte de a merge la culcare și o senzație de calm printr-o procedură rapidă, simplă și benefică. Sau, fără a pierde timpul, te reîncarci cu energie și prospețime pentru întreaga dimineață!
Dacă dorești să-ți îmbunătățești rutina de îngrijire a pielii cu ajutorul produselor FOREO, vizitează chiar acum www.notino.ro și alege produsele care sunt special create pentru tine.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară