Comunicat de presă
Unul dintre pilonii care stau la baza brandului Eau Thermale Avène este dorința permanentă de inovație, care s-a regăsit întotdeauna atât la nivel de produse, cât și la nivel de comunicare. De la intrarea pe piața din România în anul 2000, Eau Thermale Avène a dezvoltat o strânsă legătură între brand și consumatori. În această perioadă, în care tehnologia lucrează în favoarea conexiunii dintre brand și consumatori, Eau Thermale Avène a dus experiența digitală a consumatorilor la următorul nivel, prin organizarea primului eveniment dermatocosmetic de Live Shopping din România.
MagnaPharm Marketing and Sales a implementat cu succes acest proiect pilot al brandului în România, rezultatele generate fiind peste așteptări. Agenția de comunicare WiseBrand a oferit suport, coordonând comunicarea dintre brand, gazda evenimentului și platforma de streaming. Platforma Streams.live a asigurat suportul logistic pentru organizarea evenimentului, iar gazda celor 60 de minute de Live Shopping a fost Cristina Ich, cunoscută pentru activitatea sa ca influencer în mediul online.
Confirmarea succesului evenimentului vine din cifrele realizate: peste 8.100 de vizitatori unici, mai bine de 100 de ore de conținut video rulat pe platforma evenimentului și peste 4.000 de click-uri în cele 60 de minute de streaming.
“Ne-am dorit să creăm o sinergie între comunicarea digitală pe care o realizăm prin intermediul influencerilor și activitățile de e-commerce, pentru a veni în serviciul consumatorilor noștri care ne sunt alături de peste 20 de ani. Rezultatele proiectului au fost peste așteptările setate inițial, iar în perioada următoare avem în plan organizarea altor evenimente de acest gen”, spune Ana-Maria Panait, Digital Marketing Manager MagnaPharm Marketing and Sales.
Implementarea evenimentul de Live Shopping Eau Thermale Avène România s-a bazat pe know-how-ul agenției de comunicare WiseBrand. “Este întotdeauna o plăcere și o provocare în același timp să lucrăm cu branduri precum Eau Thermale Avène, care sunt mereu cu un pas înainte în ceea ce privește comunicarea”, spune Luana Borbely, Managing Partner WiseBrand.
Streams.live, platforma dezvoltată în 2020, a introdus conceptul de Live Shopping pe piața din România și a reușit, în scurt timp, să ajungă în topul celor mai importante platforme din domeniu. “Ne bucurăm să vedem că partenerii noștri folosesc cu succes Streams.live. Conceptul de Live Shopping reprezintă acest mix de cumpărături online, divertisment și educare a clientului, generând o experiență mult îmbunătățită pentru cumpărătorul final”, a declarat Mihai Dragan, COO Streams.live.
Comerțul online a oferit în ultimii ani consumatorilor oportunitatea de a face achiziții de oriunde din lume și de a se bucura în orice moment de produsele lor favorite. Conceptul Live Shopping aduce practicile de comerț tradiționale într-un mod mult mai interactiv și modern, dând posibilitatea vânzătorului să își prezinte produsele și consumatorului să le achiziționeze în timp real. La nivel global, Live Shopping-ul a reușit să interconecteze cu succes partea de socializare, entertainment și achiziții pentru toți cei pasionați în special de Social Media.
Foto fr si main: IRA_EVVA /Shutterstock
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară