Comunicat de presă
Peste 145 de milioane de vizualizări a însumat, până la acest moment, dr. Alexandra Mircea pe Youtube, fiind primul și singurul medic român care a obținut butonul argintiu din partea platformei, recunoașterea depășirii a 100,000 de abonați. Pe TikTok, ea a trecut de 350 de milioane de vizualizări.
„Să fiu cel mai urmărit medic înseamnă că pot să ajut cât mai mulți oameni. Pe de o parte, ofer gratuit informații, răspunsuri și sfaturi celor care mă abordează pe platformele din online și, pe de altă parte, mi-am propus să ofer servicii de cea mai bună calitate în clinica mea, un loc în care atât pacienții, cât și medicii să vină cu plăcere”, a spus dr. Alexandra Mircea.
Teama de durere și miturile care circulă în mediul online, printre motivele pentru care românii amână vizita la cabinetul dentar
Deși sănătatea dentară influențează starea generală de sănătate a unui individ, în România, din păcate, majoritatea persoanelor amână să viziteze un medic. Din interacțiunea cu cei care o urmăresc pe Youtube, TikTok, Instagram sau Facebook, dr. Alexandra Mircea a observat că motivele pentru care se întâmplă acest lucru sunt, în principal, teama de durere, sunetul aparatelor, mirosul din cabinet, prețul tratamentelor stomatologice, relația cu medicul dentist, teama de a fi judecat sau lipsa de informare cu privire la planul de tratament.
Cele 10,000 de răspunsuri analizate au venit ca urmare a întrebărilor adresate de dr. Alexandra Mircea pe canalele ei Social Media. Sondajul confirmă că pacienții încă asociază durerea cu medicul dentist, deși, în ultimii ani, s-au schimbat multe atât la nivel de interacțiune cu specialiștii în stomatologie, cât și în lucrul la cabinet - aparatura e mult mai puțin zgomotoasă, intervențiile sunt mai puțin neplăcute, iar mirosul specific cabinetelor stomatologice nu mai există.
Visul românesc: Dr. Alexandra Mircea își dorește să atragă înapoi în România medicii care au emigrat
Pe lângă faptul că abordarea dr. Mircea în online a făcut ca mii de persoane să vină în sfârșit să se trateze pentru probleme care le supărau de mult timp, viziunea ei față de condițiile de lucru într-o clinică a făcut ca deja trei specialiști care emigraseră să se întoarcă în România, pentru a lucra alături de ea: „Mă lupt să-i păstrez în țară pe cei mai buni medici și, mai mult, chiar să-i aduc înapoi pe cei care au plecat, fie că sunt doctori, asistente sau persoane de pe posturi de customer care”, declară ea.
Pasiunea pentru Social Media a dus la antreprenoriat
Clinica Dentalist, a dr. Alexandra Mircea, s-a deschis din dorința ei de a trata persoanele din comunitate așa cum crede ea că este firesc, punând pe primul loc confortul pacientului și explicând cu răbdare, pe înțelesul fiecăruia, planul de tratament. Astăzi, dr. Alexandra Mircea conduce o echipă de 35 de persoane: personal medical, administrativ, dar și producție media, pentru conținutul de pe rețelele sociale.
„Mai mult de 50% dintre pacienți au aflat de mine și de clinica mea din mediul online. Pacienții pe care-i întâlnesc pe holurile clinicii mă recunosc, ne salutăm și schimbăm câteva cuvinte. Mulți îmi mărturisesc că au prins încredere în dentist datorită mie. Le sunt recunoscătoare și mă bucur să am o comunitate atât de frumoasă în online cu care interacționez și la clinică”, a subliniat dr. Alexandra Mircea.
Dr. Alexandra Mircea are 35 de ani, este medic stomatolog, specialist Invisalign și Dental Awareness speaker. Este, de asemenea, absolventă a cursului Leadership Principles a Harvard Business School.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri