Comunicat de presă
Mii de susținători entuziaști ai tenisului au umplut tribunele de la Wimbledon, în condițiile în care celebrul turneu și-a deschis porțile pentru un public complet pentru prima oară în ultimii doi ani. Pentru a ține la cote înalte energia pasionaților de tenis, Lavazza și experții săi barista asigură servirea cafelei italiene autentice - cafeaua oficială de la Wimbledon pentru al unsprezecelea an la rând. Lavazza își ține promisiunea de a oferi o experiență premium fanilor tenisului și, prin reînoirea parteneriatului cu All England Lawn Tennis Club, va rămâne cafeaua oficială a turneului de tenis de la Wimbledon până în 2025.
Campionatul de tenis de la Wimbledon se desfășoară de luni, 27 iunie, până duminică, 10 iulie 2022, iar, în acest an, Center Court (terenul central, n.t) împlinește 100 de ani de existență în locația de pe Church Road, Wimbledon. Pentru a sărbători, Lavazza va asigura o servire perfectă pasionaților de tenis care privesc meciurile de oriunde – de la cei aflați în tribunele Centre Court și până la cei care savurează cafeaua în noul magazin flagship Lavazza din centrul Londrei sau din confortul propriei case.
„Lavazza și Wimbledon sunt partenerii perfecți de dublu”, spune Pietro Mazzà, Director Regional pentru Regatul Unit și țările nordice și Director General Lavazza Marea Britanie. „Împreună ne străduim să oferim experiențe premium pentru consumatori și să întreținem pasiunea pentru excelență. Parteneriatul Lavazza cu All England Lawn Tennis Club, pe care suntem mândri că l-am reînnoit în acest an, este o dovadă a angajamentului Lavazza de a sprijini sportul din Marea Britanie în general și tenisul în mod special. Tenisul este în centrul preocupărilor familiei Lavazza și suntem bucuroși să susținem revenirea Campionatului de tenis la capacitate maximă în 2022”.
„Lavazza și Wimbledon formează echipa perfectă de dublu de 11 ani. În țara ceaiului și în templul tenisului, espresso-ul autentic italian a devenit în mod natural parte a ritualului de la Wimbledon și, din 2015, un „jucător” principal și la alte turnee de Grand Slam”, a declarat vicepreședintele Grupului Lavazza, Marco Lavazza. „Pasiunea noastră pentru tenis, care a început aici, la Wimbledon, a creat o legătură neîntreruptă între brandul nostru și acest sport din 2011 și până astăzi, timp în care am servit opt milioane de cești de espresso fanilor veniți din întreaga lume. Suntem mândri să revenim la Wimbledon în 2022, pentru revenirea în stil mare a Turneului, după doi ani foarte dificili. Suntem încântați că parteneriatul nostru a fost prelungit până în 2025, într-un moment atât de important, cum este cea de-a 100-a aniversare a Centre Court. Pentru a marca această ocazie, am decis să aducem la turneu o experiență unică de cafea inspirată de sustenabilitate, o piatră de temelie a strategiei de afaceri a Grupului Lavazza”.
Anul acesta a revenit și celebra Wimbledon Queue, unde Lavazza oferă experiența unei cafele gratuite miilor de fani dedicați care se aliniază la coadă în speranța de a-și asigura locul în tribune. Pe parcursul turneului de două săptămâni, Lavazza servește cafea italiană autentică în 80 de locații, inclusiv în noul bar conceput pentru a promova magazinul flagship Lavazza, care servește o mare varietate de cafele: de la arome delicate, fructate și florale până la arome bogate, intense și complexe. Pasionații de cafea și de tenis se pot bucura de ele știind că sustenabilitatea a fost întotdeauna în centrul strategiei de afaceri a Lavazza. Inițiativele care demonstrează angajamentul continuu al Lavazza față de sustenabilitate includ:
- Energie 100% regenerabilă utilizată pentru fabricile din Marea Britanie, Italia, Franța și Canada;
- 65% din ambalajele Grupului Lavazza sunt concepute pentru a fi reciclabile și 95% din deșeurile industriale sunt recuperate;
- 32 de proiecte de dezvoltare durabilă inițiate prin Fundația Lavazza în 20 de țări, având peste 136.000 de beneficiari;
- 830.000 de tone de credite de emisii de carbon achiziționate pentru a compensa emisiile care nu pot fi reduse și statutul de neutralitate din punct de vedere al emisiilor de carbon obținut pentru cinci dintre gamele de produse ale Grupului.
Pentru cei care nu pot urmări turneul chiar la Wimbledon, Lavazza aduce experiența din teren chiar în inima Londrei, lângă Regent Street. În septembrie anul trecut, Lavazza a deschis primul magazin flagship din afara țării de origine, Italia, o decizie menită să confirme angajamentul companiei de a investi pe piața din Marea Britanie. Pentru Campionatul din acest an, magazinul Lavazza din Londra a cunoscut o adevărată schimbare de look în stil Wimbledon, îmbrăcând celebra ținută violet/verde și transformând „Casa Lavazza” în „Casa Wimbledon” pentru cele două săptămâni ale turneului. De la Strawberry Tiramisù, varianta italiană a desertului clasic de la Wimbledon cu căpșuni și frișcă, până la cocktailul răcoritor Nuvola Spritz și meniul de mâncare apetisantă de la Wimbledon, magazinul emblematic Lavazza va servi pasionaților de tenis preparate delicioase de inspirație italiană, în timp ce urmăresc acțiunea în direct de la Wimbledon, din centrul Londrei.
Pentru a marca devotamentul grupului față de lumea tenisului profesionist, Lavazza și-a reînnoit recent parteneriatele cu Roland-Garros și US Open, până în 2025, continuând în același timp să fie Platinum Partner al turneului Nitto ATP Finals 2021-2025, desfășurat la Torino. Aceste colaborări reprezintă angajamentul Lavazza de a sprijini tenisul la scară mondială și se înscriu în decizia companiei de a susține evenimente sportive premium. În Marea Britanie, Lavazza are și un parteneriat de lungă durată cu celebra cursă de cai Ascot, precum și cu echipele de fotbal feminin și masculin ale Arsenal, oferind experiențe premium fanilor sportului.
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară