Comunicat de presă
Perwoll, alături de studenții Universității de Artă și Design Cluj din anul II, lansează o colecție inedită - RethinkFashion Collection by Perwoll&UAD. Cele 14 rochii de zi și de seară sunt realizate din materiale refolosite pentru a sublinia importanța de a conștientiza și acționa în direcția slow fashion, din grijă față de mediul înconjurător și Planetă.
Cele 14 rochii sunt puse la dispoziția celor care doresc să își achiziționeze o ținută statement unicat, realizată de un tânăr designer din materiale reutilizate sau prin hibridizarea unor ținute vechi pe platforma Molecule-F. Veniturile obținute în urma vânzării acestei colecții vor fi donate în proporție de 100% către Asociația Micile Bucurii, un ONG care are ca scop încurajarea oamenilor de a trăi viața conștient și responsabil și de a respecta natura.
Colecția studenților anului II Licență, de la Departamentul Modă-Design vestimentar al UAD, vorbește despre timp și confort, despre libertatea de mișcare și atitudine, desenând cu linii lejere și versatile siluete creative care pendulează între casual și sofisticat, conferind rochiilor de zi o alură elegantă. Imprimeul floral sau geometric permite diverse jocuri ale siluetei, versatilitatea fiind unul dintre cuvintele cheie ale colecției.
”Dezvoltarea unei linii cu evidente conexiuni culturale și emoționale, prin păstrarea mai mult de un sezon a unui produs vestimentar, a fost unul dintre obiectivele colecției - paralela produselor inovatoare ale brandului Perwoll cu evoluția formelor rochiei din anii '60 până în zile noastre fiind mai mult decât evidentă și conducând astfel la conștientizarea responsabilității față de mediul natural și față societate”, spune prof.univ.dr Elena Basso Stănescu, Directorul Departamentul Modă-Design vestimentar al UAD, punctând parteneriatul pe care Perwoll și Universitatea de Arte și Design din Cluj Napoca îl au de peste 12 ani pentru susținerea tinerilor designeri români.
”Colecția RethinkFashion by Perwoll&UAD spune povestea angajamentului nostru de sustenabilitate, pornind de la ideea că a venit momentul să se producă o schimbare profundă în industria modei, în direcția responsabilității și a grijei față de mediul înconjurător. Slow fashion nu este o tendință, ci o mișcare axată pe longevitatea articolelor de îmbrăcăminte, iar Perwoll își îndeamnă consumatorii să aibă grijă de hainele lor pentru a se bucura mai mult timp de ele”, spune Carmen Odoroagă-Barbu, reprezentant Perwoll.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri