CP
Prin inițiativa globală pentru tineret, Nestlé se angajează să ofere studenților din întreaga lume, printre altele, experiențe diferite prin cursuri și ateliere în spațiul digital, toate acestea pentru a oferi educație suplimentară și sprijin pe parcursul carierei tinerilor.
"Anul acesta, nu mai puțin de 42 de studenți din patru țări ale regiunii din care facem parte au avut ocazia să obțină cunoștințe în lumea reală a afacerilor. Încă o dată s-a dovedit că generațiile tinere sunt capabile să răspundă provocărilor de afaceri, că sunt liderii și inovatorii viitorului. Este necesar să se investească în educația lor, să-i pregătim pentru provocările de la locul de muncă și să-și direcționeze creativitatea, productivitatea și motivația în cel mai bun mod posibil. Compania noastră pledează de ani de zile pentru o educație promptă și de calitate, de aceea 79% dintre angajații noștri au sub 40* de ani", a declarat Loredana Gîlmeanu, South East Market HR Business Partner & Country Lead Nestlé România.
Cu sprijinul a aproximativ 40 de experți și lectori din cadrul companiei Nestlé, studenții au participat la sistemul de învățământ prin lucrări de studii de caz și prelegeri pe domenii cheie ale lumii moderne de afaceri, inclusiv marketing, vânzări, finanțe, relații publice, logistică și cerere și ofertă. Pentru a face schimb de experiență și a dezvolta inteligența socială și emoțională, gândirea critică, leadershipul și abilitățile de comunicare, participanții la programul Nestlé Summers Cool au colaborat într-un mediu internațional și au trecut printr-o experiență de afaceri unică, multiculturală.
Studenți din Serbia, Croația, România și Bulgaria au trecut prin program anul acesta, iar un total de 84 de studenți au participat până acum la Nestlé Summers Cool. Acest program, alături de alte proiecte implementate în cadrul inițiativei Nestlé Needs YOUth, încearcă, de asemenea, să reducă rata șomajului în rândul tinerilor, care a fost de până la 22% în decembrie 2021, în România, potrivit rezultatelor Eurostat.
Nestlé Global Alliance for YOUth
Programul Summer's Cool este unul dintre proiectele globale ale Alliance for Youth Nestlé fondat în 2019 împreună cu 20 de companii multinaționale. Deși obiectivul inițial al inițiativei a fost de a ajuta 6 milioane de tineri să-și îmbunătățească rata de ocupare a forței de muncă și competențele, Alianța a depășit toate așteptările și a sprijinit peste 10 milioane de tineri până în prezent.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri