Comunicat de presă
„Să devii Campion Starbucks Barista este o onoare, dar și o responsabilitate în același timp. Îmi doresc să transmit și să inspir cultura cafelei pentru fiecare persoană care trece pragul cafenelelor noastre. La Starbucks am avut oportunitatea să mă dezvolt profesional, dar și să evoluez în ceea ce privește modul de interacțiune cu clienții și transmiterea acestei pasiuni pentru cafea cât mai multor persoane, iar acum fiecare zi este cu și despre oameni, în cafenea", a declarat Filip. „Călătoria mea la Starbucks a început ca barista și a fost o bucurie să împărtășesc această pasiune cu ceilalți colegi foarte pregătiți pentru mult așteptata competiție. Ziua finalei a fost încărcată de emoții, dar cu toții am reușit să ne bucurăm de experiență”, a continuat campionul Starbucks Barista România 2022.
Coffee Tasting a fost prima probă, prima oportunitate pentru finaliștii Campionatului să impresioneze juriul format din experți Starbucks. Participanții au prezentat o degustare profesională a unei cafele Starbucks Core, demonstrând nu doar priceperea lor în prepararea băuturilor, dar și cunoașterea domeniului.
În cadrul celei de-a doua probe, Latte Art, finaliștii și-au demonstrat îndemânarea în crearea diverselor modele în cafea, dar și priceperea de a face acest lucru cu lapte alternativ – obținut din migdale și ovăz – fiind o provocare și mai mare. Aceștia au pregătit pentru membrii juriului trei cafele, două latte cu lapte alternativ și un flat white, băutura de test pentru barista, cu lapte spumat.
Filip va reprezenta România la următoarea etapă internațională a Campionatului Starbucks Barista, unde va intra în competiție cu alți campioni naționali din 42 de țări, din întreaga EMEA. Dintre aceștia, numai 10 vor ajunge în finala Campionatului Starbucks Barista 2022, organizat pentru prima dată în cafeneau magnifică Milano Starbucks Reserve Roastery, în luna octombrie a acestui an.
Acest Campionat Starbucks Barista care se desfășoară anual la nivelul companiei susține mândria, pasiunea și implicarea partenerilor. Aceștia își prezintă abilitățile de bar, coffee leadership și craft, oferind în același timp servicii de top pentru clienți. La nivel național, anul acesta au participat peste 20 Starbucks Barista, dintre care doar șase s-au calificat în marea finală națională.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri