Comunicat de presă
Revolut, super-aplicația financiară globală cu peste 20 de milioane de clienți la nivel global, aduce pe piață o versiune rebranduită a produsului său dedicat copiilor și adolescenților cu vârste între 6 - 17 ani. Revolut <18 este un cont pentru juniori, conectat la contul părintelui sau tutorelui, prin care tinerii pot deveni mai autonomi financiar și mai responsabili, având acces la banii de buzunar mai ușor decât până acum.
Anterior denumit Revolut Junior, Revolut <18 le va oferi tinerilor utilizatori și ocazia de a-și exersa creativitatea prin personalizarea cardurilor pe care le dețin, design-ul acestora putând fi îmbogățit cu desene, texte și emoji.
Folosind sisteme de securitate care acoperă procesele etapă cu etapă și funcții de control al cardurilor din aplicație, tinerii deținători de conturi Revolut își pot urmări în siguranță activitatea de pe smartphone și pot primi alerte instantanee de cheltuieli pentru a respecta bugetul. De asemenea, aplicația încurajează tinerii să își formeze obiceiuri financiare sănătoase, cum ar fi să-și seteze obiective de economisire. În plus, o notificare instantanee este trimisă pe telefonul părintelui sau tutorelui atunci când este utilizat cardul <18 ani.
Părinții și tutorii pot stabili o „zi de plată” obișnuită pentru a vira banii de buzunar, dar pot și să stabilească provocări la a căror îndeplinire juniorul va primi recompense. Pentru activitățile realizate alături de prieteni, o funcționalitate nou introdusă le va permite adolescenților să facă transferuri personale de fonduri cu alți utilizatori Revolut <18.
”Suntem încântați să le prezentăm clienților actuali și viitorilor utilizatori produsul Revolut <18. Noua cromatică și design-ul proaspăt vin în întâmpinarea unei diversități de gusturi și pretenții, specifice vârstelor cărora li se adresează acest produs”, a declarat Tara Massoudi, General Manager pentru Produsele Premium Revolut.
“Le-am cerut clienților să își spună părerea în legătură cu modalitățile prin care am putea să facem produsul nostru pentru tineri mai ușor de personalizat și mai aproape de modul în care generațiile tinere se exprimă prin design. De aceea, am dat o tentă mai matură noului card și aplicației Revolut <18, făcând din acesta un produs care evoluează în același timp cu utilizatorii.”
La nivel global peste 1,6 milioane de clienți folosesc contul Revolut Junior, iar peste 170.000 sunt utilizatori din România, care de acum vor deveni posesori de conturi Revolut <18. Potrivit unui studiu realizat de Revolut împreună cu Reveal Marketing Research, în România, 77% dintre români consideră că un copil ar trebui să aibă acces la un card începând cu vârsta de 11 ani, iar 20% ar oferi un card copilului de la vârsta de 11 ani. 19% dintre respondenți apreciază că vârsta potrivită pentru ca un copil să înceapă să își gestioneze banii personali este între 6-10 ani, 31% între 11-15 ani și 46%, după împlinirea vârstei de 16 ani. Părinții cu vârste cuprinse între 25-34 de ani sunt cei mai dispuși să le dea mai multă autonomie copiilor în a-și gestiona fondurile, chiar de la vârsta de 6-10 ani (21%), în timp ce categoria 45-54 ani vede ca fiind potrivită vârsta de 16 ani pentru a da mai multă libertate financiară copiilor (49%).
Cardul Revolut <18 este gratuit, iar contul asociat poate fi creat direct din aplicație de părinții sau tutorii care dețin conturi Revolut. Aplicația poate fi descărcată pe telefonul mobil de către tânărul utilizator pe baza unui cod QR generat în aplicația adultului care solicită crearea contului Revolut <18. Cardul poate fi utilizat și independent față aplicație, în cazul în care copilul nu deține un telefon mobil. Părinții/ tutorii pot crea până la maximum cinci conturi Revolut <18, în funcție de tipul de plan deținut.
O altă noutate este că un adolescent își poate crea singur un cont, cu acordul părintelui sau al tutorelui și cu condiția ca tânărul să aibă cel puțin vârsta consimțământului pentru prelucrarea datelor (16 ani). În celelalte cazuri, doar părintele sau tutorele va putea crea contul Revolut <18, din aplicație.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri