Comunicat de presă
Campania națională Tuborg dă premii vine cu cele mai valoroase premii din segmentul berii în acest sezon: 2 apartamente în București, 3 mașini Mercedes Benz A-Class, 12 drone, 12 ceasuri smart și 60.000 pachete a câte 4 doze de bere Tuborg, totalul premiilor depășind valoarea de 2 milioane de lei!
Un apartament și 2 mașini și-au găsit deja câștigătorii în Târgu Jiu, București și Timișoara. Cei care doresc să participe la campania promoțională a verii trebuie să cumpere un produs marca Tuborg până pe 30 septembrie și să înscrie codul de sub cheiță/capac pe www.tuborg.ro sau prin SMS la 1878.
În plus, vara 2022 a început pentru Tuborg România cu lansarea unui produs inovator în portofoliul de beri, Carlsberg LUMA - o bere blondă fabricată printr-o metodă inovatoare, Dry-Hopping, care presupune adăugarea hameiurilor în berea proaspătă, prin infuzare la rece, după fermentare, pentru a obține aroma perfectă –, dar și cu campanii atractive adresate consumatorilor, care vizează toate mărcile din portofoliu. De asemenea, Skol continuă campania lansată în 2021 cu noi execuții sub sloganul Răcorește Bărbatul, avându-i ca ambasadori de brand pe Mihai Bobonete și Mihai Rait.
În spatele tuturor acestor noutăți stau luni întregi de cercetare și planificare, pregătire si producție, comunicare și distribuție, pentru a obține rezultatele dorite. De la începutul acestui an, în toate aceste eforturi s-a implicat și Mihaela Hristea, aflată la conducerea departamentului de marketing în rolul de Vicepreședinte Marketing. Din această poziție, ea coordonează echipa de marketing și gestionează imaginea mărcilor de bere, cidru și băuturi răcoritoare din portofoliu, branduri stabile și recunoscute la nivel local și global, apreciate și preferate de consumatorii români.
„Mărcile puternice creează legături solide cu consumatorii și își păstrează relevanța de-a lungul timpului. La Tuborg România, am ocazia să lucrez atât cu mărci iubite și apreciate în întreaga lume, dar și cu mărci locale autentice, aflate in topul preferințelor românilor. Atât inovația, cât și campaniile promoționale fac parte din strategia care ne ajută să ne apropiem de consumatorii noștri și să-i cunoaștem mai bine, contribuind într-o măsură semnificativă la fidelizarea lor. Ultimii doi ani au venit cu mai multe provocări, dar știu că orice s-ar întâmpla și oricâte schimbări vor apărea, cu o echipă de profesioniști pasionați acestea pot fi transformate în oportunități. La Tuborg România am găsit o echipă unită, pasionată și performantă, un portofoliu de branduri puternice și parteneri de nădejde și pricepuți. Cred că împreună putem duce business-ul la un nou nivel”, a declarat Mihaela Hristea, Vicepreședinte Marketing Tuborg România.
Tuborg România își întărește angajamentul față de oameni prin soluții adaptate contextului economic și nevoilor consumatorilor.
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural
Prof. Dr. Ruxandra Sinescu lansează programul RenYOU Aesthetics: consultații gratuite pentru proceduri chirurgicale non-estetice