IN ACEST ARTICOL:

Join UP!TM România este noua agenție de tour-operare care intră pe piața din România. Vânzările vor începe la mijlocul toamnei, cu primele operări programate pentru sezonul de vară 2023. Agenția va opera zboruri proprii cu plecări din București, Cluj-Napoca, Timișoara și Iași.

Comunicat de presă

Noul tour-operator se numără printre companiile care fac parte din brandul Join UP!. Încă de la lansarea sa în Ucraina, aceasta se dezvoltă activ și în alte țări. Entitățile sub brandul Join UP! distribuie pachete turistice prin intermediul a 10.000 de agenții de turism pe toate piețele pe care operează, atingând o cifră de afaceri anuală de 400 milioane de dolari, în 2021. În Ucraina și Moldova, tour-operatorii dețin cote de piață de 40%, respectiv 45%*. În statele baltice, unde operațiunile abia au început anul acesta, afacerile au atins deja 19% în rândul operărilor către Turcia*.

În prezent, Join UP!TM România este în curs de finalizare a negocierilor pentru peste 160 contracte exclusive cu hoteluri populare și rețele hoteliere, oferind peste 1600 hoteluri pentru rezervări.

,,Intrarea pe piața din România este un pas important pentru continuarea expansiunii noastre globale. Suntem entuziasmați de oportunitățile oferite de piața turistică din România și ne dorim să prezentăm propunerile noastre comunității profesionale locale și tuturor locuitorilor țării", spune Oleksandr Alba, co-fondatorul Join UP!TM și SkyUp Airlines.

,,De mai bine de 12 ani oferim cu succes oportunități de a călători. În prezent, suntem prezenți pe piețele din Ucraina, Moldova, Kazahstan, Estonia, Letonia și Lituania, urmând ca, în curând, să deschidem birouri și în alte țări europene. Portofoliul nostru include o gamă largă de operări, atât opțiuni accesibile oricărui buget, cât și unele exclusiviste. În toți acești ani am organizat vacanțe pentru peste 5,5 milioane de turiști, mulțumind cele mai diverse așteptări", a mai adăugat Oleksandr Alba.

Concentrându-se pe distribuția prin intermediul agențiilor de turism, compania a creat un sistem eficient pentru dezvoltarea și susținerea agențiilor partenere. Este vorba, în primul rând, de condiții speciale pentru comisioane și bonusuri, de un sistem de instruire și curatoriere, precum și de sprijin în promovarea pachetelor de călătorie.

Primii pași în România

În România, oferta Join UP! TM se va concentra mai întâi pe destinațiile toamnă-iarnă:

  • Hurghada și Sharm El Sheikh, Egipt
  • Antalya, Turcia
  • Dubai, Emiratele Arabe Unite
  • Tenerife, Spania

Toate aceste destinații formează, din punct de vedere istoric, partea centrală a portofoliului touroperatorului, cu oferte speciale de la lanțuri hoteliere importante și un program fascinant pentru turiști. Ulterior, compania va introduce și alte destinații în oferta din România.

Majoritatea destinațiilor vor fi operate de SkyUp Airlines, care este partenerul strategic al touroperatorului. SkyUp Airlines dispune de 12 aeronave Boeing 737 cu o vechime medie de 14 ani. Zborurile pentru Join UP! către Dubai (EAU) vor fi operate de FlyDubai.

Marius Surdu, CEO al Join UP! TM România

În prezent, touroperatorul vrea să reunească o echipă profesionistă de manageri de vânzări care împărtășesc valorile companiei și care vor clădi relații solide cu agențiile, principalul canal de distribuție, pentru a atinge obiective ambițioase. Compania l-a numit deja pe Marius Surdu în funcția de CEO al Join UP! România.

Marius Surdu are o experiență de peste 16 ani în industria locală de turism. Anterior, el a lucrat la DERTOUR România, Fibula Air Travel, TUI Travel Center România.

,,Începem un nou capitol pe piața din România. Join UP! vine pe piață cu mai mult decât destinații și hoteluri noi. Iată că acum piața locală poate beneficia de sinergia dintre un touroperator și un transportator aerian, ceea ce va schimba cu siguranță în mai bine situația zborurilor charter, atât de discutată în comunitatea profesională", spune Marius Surdu, CEO al Join UP! TM România.

,,Pe alte piețe, cotele Join UP! ajung la 40-45% din vânzările agențiilor. Vom munci din greu pentru a obține aceleași rezultate sau chiar mai mari în România."

În 2023, touroperatorul intenționează să intre și pe piețele din Polonia, Cehia, Ungaria și Slovacia.


Garbo - Arta de a trăi frumos!

Abonează-te pe


Vizionare placuta

ABONARE NEWSLETTER

Bucură-te de cele mai frumoase articole Garbo și pe email!

Setari Cookie-uri