Comunicat de presă
De la primul parfum, la poziția #1 printre jucătorii din categorie, de la prima mână de ajutor, la peste $3.5M donați în lupta cu cancerul de sân și violența domestică, povestea Avon este povestea unei comunități de peste 120.000 de Reprezentanți: de la pasionate de beauty care își doresc să fie mereu în pas cu tendințele, până la adevărate antreprenoare care dezvoltă la rândul lor echipe în toate colțurile țării. Compania le aduce în lumina reflectoarelor prin campania Frumusețe în stilul tău, lansată în mediile digitale în luna iulie.
Povestea celei mai mari companii de vânzări directe din România începe în anul 1997, iar de atunci AVON și-a păstrat aproape misiunea de a oferi sprijin și șanse de dezvoltare femeilor din România, dar și de a deschide accesul către un portofoliu de produse inovator disponibil la prețuri accesibile pentru cât mai multe consumatoare. Fiecare Broșură AVON propune peste 2000 de produse, printre care adevărate inovații pe care compania le face disponibile în premieră pe piața mass-market. În plină lună aniversară, brandul a lansat Far Away Splendoria, o apă de parfum care aduce un ingredient extrem de prețios din parfumerie, acordul de oud alb, într-o interpretare exclusivă care în studii blind globale și locale a fost aleasă într-o proporție covârșitoare în momentul în care a fost comparat cu un competitor din industria de lux.
În 2022, 9 din 10 românce cunosc brandul AVON conform studiilor companiei, în timp ce la nivel global, în fiecare secundă 7 parfumuri și 3 rujuri AVON ajung în trusele de frumusețe.
AVON România se mândrește cu o echipă de peste 200 de angajați, precum și cu un centru logistic de ultimă generație care deservește mai multe piețe, printre care România, Bulgaria, Republica Moldova și Macedonia. Din centrul logistic AVON Chiajna pleacă zilnic 10.000 de comenzi către consumatoarele din aceste piețe.
În prezent, AVON România este piața principală din grupul Avon Southern Europe, fiind condus împreună cu alte 11 piețe de către Andreea Moldovan, General Manager AVON SE.
În ultimii ani, AVON și-a dezvoltat puternic prezența în e-commerce
Datorită investițiilor constante în modernizarea business-ului, astăzi, fiecare Reprezentant AVON își poate gestiona întreaga activitate digital, cu ajutorul aplicației Avon On special creată pentru comunitatea AVON.
În același timp, consumatoarele își pot comanda produsele dorite online, printr-un singur click, cu livrare rapidă, acasă.
AVON, prima companie din lume care a inventat crema de față cu AHA
Cu un istoric de inovații și permanent în dezvoltare de noutăți, misiunea AVON este de a aduce calitatea la îndemâna oricui, dezvoltând produse smart, la prețuri accesibile.
Alături de românce: peste 3.5 milioane dolari investiți în campanii sociale pentru sănătatea sânilor
Timp de 25 de ani, AVON a investit constant în campanii de luptă împotriva violenței domestice sau a cancerului la sân. Peste 3.5 milioane de dolari au fost donați de companie pentru aceste cauze.
Peste 30.000 de ecografii mamare gratuite au fost organizate pentru femeile din România. Fondurile au salvat viețile a zeci de femei și au sprijinit centrele de consiliere și adăpost ajutate să își continue activitatea.
Și în acest an, AVON organizează Caravana Cancel Cancer, caravana națională de ecografii mamare gratuite. Până pe 13 octombrie, femeile sunt așteptate de medici în corturile amenajate în parcările magazinelor Kaufland din 25 de orașe. Caravana este deja în al șaselea an de existență, continuând să consolideze lipsurile de educație și prevenție în ceea ce privește cancerul de sân.
AVON promovează respectul pe care societatea îl datorează femeilor pentru rolul lor în dezvoltarea comunităţii, militând continuu pentru sănătatea şi standardul lor de viaţă.
Alături de refugiații din Ucraina
Anul acesta, AVON a s-a alăturat demersurilor de sprijinire a persoanelor afectate de conflictul din Ucraina și a donat refugiaților sosiți în România produse de igienă, dar și alte produse de necesitate imediată. Pe lângă produse, echipele de voluntari AVON din aceste regiuni sunt activ implicate și gata să își ofere sprijinul pentru toți cei aflați în nevoie.
Știați că?
- Printre inovațiile lansate de AVON se numără: primul produs de îngrijire a tenului de pe piaţă cu AHA (alfa-hidroxi-acizi), primul tratament complet cu dublă acţiune pentru zona ochilor, sau tehnologia patentată ProtinolTM, care a revoluționat îngrijirea anti-rid, primind de altfel și Premiul Edison, cel mai înalt din industrie.
- Formulele produselor AVON sunt create la Institutul de Cercetare și Dezvoltare din Suffern, New York, unul dintre cele mai avansate centre de cercetare din industria cosmetică din lume.
- În cei 25 de ani de activitate, AVON a intrat în Topul celor mai inovatoare branduri pentru români[1], obținând locul întâi la Categoria Cosmetice. Datorită calității, brandul ajunge numărul unu în topul preferințelor româncelor.
- AVON nu testează pe animale nicăieri în lume.
[1] Top realizat de revista BIZ în anul 2013
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri