Comunicat de presă
Cu implicarea arhitectului Miruna Pavoni, arhitect cu o vastă experiență în crearea și amenajarea spațiilor educaționale pentru copii, spațiul a fost complet renovat și redecorat – de la pardoseală și pereți până la mobilier și elemente decorative. Arhitectura și design-ul clasei transmit sentimentul unei pauze reale de la un mediu tipic școlar, oferindu-le astfel copiilor un spațiu în care să își poată contura viitorul.
„Responsabilitatea socială în dm alocă un spațiu special dedicat celor mici, prin diferite acțiuni, multe din ele cu caracter recurent. Copiii reprezintă viitorul, însă educația e cea care asigură acest viitor, iar proiectul <
„Brandurile noastre își continuă misiunea de a fi o Forță a Binelui și a Creșterii, cu atât mai mult într-o perioadă în care comunitățile au nevoie de o și mai mare implicare din partea noastră. Prin intermediul campaniei O Sală de Clasă ca Acasă elevii beneficiază de un proces de acomodare cât mai plăcut și ușor, într-un univers sigur, prietenos, colorat și încurajator, pentru a-i ajuta să meargă cu drag la școală încă din prima zi”, a spus George Carpov, Company Communications Director P&G.
Campania O Sală de Clasă ca Acasă a fost lansată în 2018. De atunci, cu fiecare sală de clasă renovată an de an, P&G a reușit cu succes să transforme fiecare spațiu într-o lume magică pentru copii, ajutându-i să se dezvolte și să își atingă potențialul maxim. Selectarea școlilor beneficiare este realizată cu ajutorul ONG-urilor active în zonele respective.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri