Comunicat de presă
Cine este „SHERO”?
Wonder Woman sau Catwoman nu sunt doar figuri fictive din lumea benzilor desenate. Acestea sunt primele modele ale feminismului, datorită cărora rolurile feminine au început să capete importanță într-o lume dominată de supereroi masculini. Au fost create pentru a oferi altor femei (și nu numai) inspirație, curaj și un model de urmat. Eroine ca ele au arătat cum să-și apere valorile, cum să-și atingă obiectivele, cum să lupte și care este puterea lor. Așa este „SHERO” - o femeie, un super-erou a cărui putere cea mai mare este forța interioară. Această SHERO ascunde multe sentimente, este sensibilă, dar în același timp capabilă să lupte pentru visele ei și să le realizeze în propriile condiții. Mână în mână, luptă pentru scopuri și idealuri împreună cu alte femei, pentru că are încredere în puterea camaraderiei și a sprijinului reciproc.
Ce reprezintă colecția SHERO?
Colecția SHERO include cele mai trendy haine din această toamnă. Conține paltoane de lână, trenciuri din piele, ramones și bomber. Jachete oversize cu linii expresive sau costume roșu intens care ies în evidență. La rândul lor, rochiile cu croi asimetric, volane sau decupaje sunt dedicate persoanelor care se simt încrezătoare în propriul corp. Există și elemente casual, inclusiv tricouri cu mesaje care transmit forță. Țesăturile fluide contrastează cu denimul clasic, închis la culoare și cu pielea naturală, creând un amestec intrigant și divers de texturi. Paleta de culori aleasă de answear.LAB pentru colecția SHERO include negru, gri, alb și bej, cu un accent de roșu puternic. Culorile curate, expresive, puternice au rolul de a întări mesajul colecției și de a se referi la omnipotența femeilor de pretutindeni.
answear.LAB pentru femei
În spatele colecției SHERO, în afară de mesajul universal, feminin, se află ceva mai mult. Brandul answear.LAB, în activitățile sale, nu se limitează la crearea de modă, ci vrea să sprijine femeile în evoluția lor. Încă de la începutul activității, brandul propriu Answear creează colecții limitate și se implică în inițiative care aduc un sprijin real femeilor din întreaga lume. Un exemplu de astfel de activități este campania de pomovare dedicată colecției Girl Power de anul trecut, ale cărei venituri au fost alocate pentru a sprijini Confederația Națională de Antreprenoriat Feminin din România.
„Toate acestea ne oferă inspirație pentru a întreprinde acțiuni suplimentare, cum ar fi crearea unei colecții despre supereroi. answear.LAB crede că fiecare dintre noi, indiferent de origine, religie sau orientare sexuală, ar trebui să aibă șansa de a se împlini, de a-și îndeplini visele și de a trăi în demnitate. Vrem să le arătăm femeilor că au puterea interioară care le poate face să se simtă speciale și atotputernice în fiecare zi”, spune Georgiana Pană, Marketing Manager Answear.ro.
Colecția în ediție limitată SHERO este disponibilă doar online pe Answear.ro: https://answear.ro/s/capsule-by-answear-lab
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri