Comunicat de presă
Băneasa Shopping City, destinație premium de shopping, a aniversat pe 15 septembrie șase ani de la deschiderea magazinului Furla, printr-un eveniment marca ,,Xclusive by Băneasa Shopping City”. Cu această ocazie, Furla, brand italian 100%, a lansat noua colecție FW22, inspirată din stilul Rock & Roll și Color Pop, disponibilă fizic doar în Băneasa Shopping City.
Fondat în anul 1927, brandul Furla este faimos pentru reinterpretarea stilului de viață italian într-o manieră contemporană și creativă. La mai bine de 90 de ani de existență, Furla se poziționează ca un brand care propune consumatorilor săi produse cu design inovator, create cu măiestrie de artizani iscusiți.
Noua colecție Furla se adresează consumatoarelor care abordează o ținută elegantă și, în același timp, îndrăznesc să își scoată în evidență latura rebelă. Astfel, detaliile metalice, țintele și franjurile, culorile tari, precum și printurile specifice noii colecții Furla, transformă orice ținută clasică într-una glam-chic.
„Ca de fiecare dată, suntem încântați să le putem oferi clienților noștri experiențe premium de shopping, prin care își pot redefini stilul vestimentar și se pot exprima liber. Universul Xclusive este semnătura sub care aducem împreună iubitori de fashion, designeri, invitați speciali și branduri unice. Astăzi, ne îndreptăm atenția către Furla, care sărbătorește, alături de noi, șase ani. Le adresăm consumatorilor noștri invitația de a păși în universul Furla, unde vor lua contact cu o colecție de produse premium, unice, care se ridică la cele mai înalte standarde, a declarat Daniela Matei, PR Manager Băneasa Shopping City.
Sub umbrela „Xclusive by Băneasa Shopping City” se regăsesc branduri premium și de renume internațional, printre care Furla, PINKO, Michael Kors, Victoria’s Secret, YSL Beauty Boutique, Chopard, Emporio Armani, Giorgio Armani Beauty, Chanel Espace Beaute, Michael Kors, Maison Christian Dior.
Băneasa Shopping City este destinația ideală pentru cumpărături, spațiul în care iubitorii de fashion se pot reinventa cu piese vestimentare și produse de beauty de la branduri exclusive, dar și locul ideal în care vizitatorii își pot petrece timpul liber.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri