Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției capsulă Tommy Hilfiger X Richard Quinn din toamna 2022, semnată de Tommy Hilfiger și celebrul designer Richard Quinn, care a primit premiul inaugural Regina Elisabeta a II-a pentru design britanic în 2018.
Capsula îmbină utilizarea semnăturii lui Quinn a modelului îndrăzneț și siluetele exagerate cu interpretarea iconică a lui Hilfiger a clasicilor americani, de la jacheta de varsity la blugi cu 5 buzunare, de la chino până la jacheta de piele. Într-un total de 40 de piese, capsula este inspirată dintr-o multitudine de arhetipuri culturale, inclusiv punk, explorator, majorete și jock, și servește ca o celebrare răsunătoare, inclusiv de gen, a stilului individual.
"Monograma TH", recent lansată, care reflectă spiritul de inovație ce stă la baza brandului TOMMY HILFIGER, este remixată cu designul cu margarete semnat de Quinn și aplicată pe jachete cu puf, paltoane, rucsacuri sport și genți de voiaj.
O jachetă de varsity este decorată cu motive unice care combină margareta lui Quinn cu embleme ale stilului Collegiate și Americana. Un model emblematic de trandafiri englezești apare pe pantalonii formali, îmbrăcămintea exterioară ondulată și croiala clasică în tartan scoțian.
De-a lungul timpului, nepotrivirile experimentale și schimbările izbitoare ale amplorii motivelor repetate creează impact și intrigă. Textilele sunt luxoase - inclusiv velur imprimat și twill de mare densitate, în timp ce accesoriile precum cizmele cu model și eșarfele de mătase sunt oferte distinctive.
„Întotdeauna am fost inspirat de a lucra cu creatori care depășesc limitele, iar Richard nu face excepție”, a spus Tommy Hilfiger. „Am reunit cele două estetice distincte ale noastre pentru a crea o interpretare rebelă a pregătirii moderne. Este neașteptat și optimist și reflectă spiritul jucăuș din inima ambelor mărci.”
„Eu și Tommy împărtășim aceeași obsesie pentru imprimeuri și textile, așa că a fost o bucurie naturală să echilibrăm și să combinăm viziunile noastre pentru această colaborare”, a spus Richard Quinn. „A fost inspirant să mă scufund în arhivele lui Tommy și să găsesc piesele emblematice care au devenit pânzele pentru co-crearea noastră. Ne-am împins să fim dramatici și vibranți cu fiecare detaliu – în căutarea progresului – iar piesele finale nu dezamăgesc.”
Capsula este documentată într-o campanie fotografiată de Adrienne Raquel care sărbătorește lansarea colecției printr-un film conceptual și o serie de activări eclectice.
Tommy Hilfiger X Richard Quinn s-a lansat exclusiv online pe tommy.com (în România) și în anumite magazine TOMMY HILFIGER din întreaga lume începând cu 1 septembrie 2022, precum și în buticuri selectate, inclusiv Printemps, Selfrdiges, KaDeWe, Antonia, Deliberti și Folli Follie.
Prietenii și fanii brand-ului sunt invitați să se alăture conversației în social media folosind @TommyHilfiger și @RichardQuinn.
Școala fără Pauză, campania ce luptă împotriva abandonului școlar, încheie cu succes cel de-al patrulea an
Campania #GrijădePlămâni continuă (Timișoara): Spirometrii gratuite în tramvaiul dedicat sănătății plămânilor, pe liniile 8 și 9
5 din 10 români sunt irascibili sau au probleme de concentrare din cauza lipsei de somn
Pampers continuă să fie alături de micii luptători prin donația de scutece Pampers special concepute pentru prematuri