Comunicat de presă
În cadrul conferinţei, Rocsana Borda, Managing Partner Hotel Staff şi Moderatorul Sectiunii de la Practica la Job - Impactul Viziunii HR Manager, a avut invitaţi managerii de HR ai unora dintre cele mai mari hoteluri din Bucuresti: Felicia Dincă (Talent manager Accor Hotels), Violeta Costin (Novotel Bucharest City Centre), Mirela Obreja (Hilton Garden Inn Bucharest Old Town & Hilton Bucharest Otopeni), Alexandra Bălțăteanu (Marmorosh & Moxy & Courtyard), Raluca Săftoiu (Grand Hotel Bucharest).
„În cadrul unei proprietăţi hoteliere, personalul este unul dintre cele mai importante subiecte când vine vorba despre piaţa ospitalităţii. Nevoile hotelierilor sunt legate de cum să îi atragem pe tineri, ce ar trebui să facem concret pentru a îmbunătăţi experienţa acestora şi cum să îi ajutăm să îşi dezvolte o carieră în turism", declară Rocsana Borda, Managing Partner, Hotel Staff.
Printre temele abordate în cadrul evenimentului s-au numărat care sunt cele mai bune strategii de atragere a tinerilor către industria ospitalităţii, modele de practică care au dat rezultate, ce ar trebui schimbat sau îmbunătățit, cum ar trebui să funcţioneze relaţia şcoală-agent economic- părinte dar şi ce ar trebui modificat în plan legislativ.
La finalul conferinţei, a fost lansat Ghidul de Practică în Industria Ospitalităţii, un proiect coordonat de către Rocsana Borda ca şi project manager din partea FIHR, un Ghid realizat împreună cu Asociaţia Edu4Turism şi care se doreşte a fi o unealtă eficientă atât pentru agenţii economici cât şi pentru licee sau părinţii elevilor.
Despre Premier Hospitality
Premier Hospitality este o companie românească specializată în activitatea hotelieră, care oferă servicii de top, consultanţă, management operaţional, dotări hoteliere dar şi recrutare şi selecţie pentru industria ospitalităţii, hoteluri de lanţ sau independente. Biroul central al companiei este situat în Bucureşti, iar în anul 2021, Premier Hospitality a deschis primul birou din Transilvania şi cel de-al doilea din portofoliu.
Compania gestionează toate provocările privind construirea şi operarea unei proprietăţi hoteliere, livrând prin brand-ul Hotel Staff peste 30 de proiecte de recrutare şi selecţie pentru partenerii din zona serviciilor şi a ospitalităţii, iar prin intermediul brand-ului Hotel Equip, dotări cu echipamente hoteliere. Fondatorii companiei, prin experienţa de peste 15 ani acumulată în domeniul ospitalităţii în România şi în străinătate, pe un portofoliu vast de proiecte în managementul hotelier, aduc un plus de valoare prin competenţe extinse, cu expertiză în zona de activitate hotelieră, prin consultanţă, operare a unei astfel de proprietăţi. Pentru detalii, https://premierhospitality.ro
Hotel Staff cuprinde o gamă vastă de servicii de HR pentru zona ospitalităţii, pornind de la identificarea nevoilor de cultură organizaţională, la recrutare internă, recrutare externă, contractare temporară, până la headhunting şi training prin facilitarea de cursuri cu o arie foarte vastă si pachete oferite hotelierilor: leadership, traininguri pe customer service, people management cu focus pe dezvoltarea echipelor. Pentru detalii, http://hotelstaff.ro
Hotel Equip oferă soluţii eficiente în dotări cu echipamente hoteliere pentru investitorii din industria hotelieră şi oferă un raport avantajos privind calitatea produselor şi a preţurilor acestora. Pentru detalii, http://hotelequip.ro
Conducerea sub influența alcoolului și drogurilor: răspunderea penală și riscurile majore pentru șoferi și comunitate
Cum va fi lumea ta peste 10 ani? Un studiu despre sustenabilitate și viitor, prin ochii liceenilor români
Fără Bullying la peste 260 de grădinițe din București și din țară
Investiție în viitor: EduAct amenajează curți de școală și grădinițe în mediul rural